#11 - nej jeg har ikke gået på produktions skole. Er i gang med en anden uddannelse inden for film, men mangler en elevplads før jeg kan komme videre. Men jeg vil hellere komme 2 år senere igang end komme ind for noget der ikke er godt.
Det var Zentropa selv der ringede til mig og fortalte om deres uddannelse, som jeg havde hørt meget lidt om i forvejen.
Men i er ikke de eneste der har fortalt dårligt om Zentropa, også profesionelle og tidligere elever har fortalt at det er dårligt at uddanne sig hos dem...
#13 Det lyder interessant, hvilken skole skal du på. Jeg går selv på Westminster University, og selvom jeg kun startede for tre uger siden, så kan det varmt anbefales.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#11 SpielbergFreak 19 år siden
Det tror jeg er en god ide? Du er jo under 25, har du gået på produktionsskole?
#12 filmz-shine 19 år siden
Det var Zentropa selv der ringede til mig og fortalte om deres uddannelse, som jeg havde hørt meget lidt om i forvejen.
Men i er ikke de eneste der har fortalt dårligt om Zentropa, også profesionelle og tidligere elever har fortalt at det er dårligt at uddanne sig hos dem...
#13 SpielbergFreak 19 år siden
Hvis du er igang med noget, så vil jeg stryge mit forslag, kunne være du først skulle til og igang.
Hvad er det for noget uddannelse du har gang i nu? Skal selv på filmskole i London om et lille års tid.
#14 frahm-2 19 år siden
Det lyder interessant, hvilken skole skal du på. Jeg går selv på Westminster University, og selvom jeg kun startede for tre uger siden, så kan det varmt anbefales.
#15 SpielbergFreak 19 år siden
Jeg skal gå på New York Film Academys London-afdeling på Oxford University.
#16 frahm-2 19 år siden
Den har jeg hørt om. Den skulle vist være ret god. Held og lykke.
#17 SpielbergFreak 19 år siden
Tak, og i lige måde:-)