Gravatar

#1 filmz-shine 19 år siden

Jeg ville bare høre om der er nogle der kender til den uddannelse Zentropa tilbyder som film produktions assistent.
Gravatar

#2 gi-jones 19 år siden

Jeg har hørt at det skulle være hårdt. At det er dig der får lov til at slikke gulvet rent de første 2 år. Men det er kun noget jeg har hørt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 SpielbergFreak 19 år siden

Det første halve år er UDEN løn. Derefter er det 9000 om måneden, og de sidste to år er et 14.000 om måneden. Jobbet består primært i at være stikirenddreng, tage telefon, snakke med kunder, og så gælder det ellers om at slikke røv noget så gevaldigt. Du for intet med det tekniske og gøre, og engang imellem kan du være heldig at komme med på en filmoptagelse og lave kaffe. Man får velogmærke nogle kontaker og man kan ligeså stille bygge sig selv op i det små, men ikke mere end du kan gør uden for Zentropas Naziborg!
Gravatar

#4 chandler75 19 år siden

Man skal vist også have kørekort.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 filmz-vassago 19 år siden

jeps kørekort, og ingen rygrad.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 gi-jones 19 år siden

#3: You sound like one who tried?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 SpielbergFreak 19 år siden

Nope, heldigvis, men jeg kender en masse der har.
Gravatar

#8 filmz-cko 19 år siden

hehe gratis arbejdskraft forklædt som en uddannelse :-)
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#9 frahm-2 19 år siden

Er der egentlig noget, der er klar over om der er nogen, der er blevet til noget gennem Zentropa Jugend? Jeg kender kun Christian Tafdrup (hvis man da kan sige at han er blevet til noget), men ellers kender jeg ikke lige til nogen.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#10 filmz-shine 19 år siden

Nu har jeg søgt oplysninger om Zentropa's uddannelse og Zentropa generelt siden i torsdags, og jeg har søgt mange steder og spurgt profesionelle til råds, og sjovt nok har jeg endnu ikke hørt en eneste positiv kommentar om dem...

Måske man bare skulle takke nej til at starte på deres uddannelse...

Skriv ny kommentar: