Gravatar

#11 gi-jones 15 år siden

Jeg bitcher også bare fordi jeg ikke har været ude og optage noget siden sidste sommer :) Det må der snart laves om på. Fandens til post-production.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 evermind 15 år siden

#11
Er det "Mord på mange måder" eller "Madding"? ( - mener jeg, de aktuelle titler lød ...?)

Og har du nogen tidshorisont for post-production?

Det bliver spændende at se. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 elwood 15 år siden

Mord på mere end en måde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 evermind 15 år siden

#13
Yeah, også den. ;)

Kunne ikke lige huske titlen, kun noget med "Mord ..." og så noget måde-halløj. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 gi-jones 15 år siden

Det er både Mord og Madding. Jeg har mere på tallerkenen end jeg i virkeligheden kan æde lige nu :) Helvedes til arbejde. Mord forbliver stædigt over 2 timer lang og Madding viser hvorfor Hollywood bruger mange penge på at få ANDRE FOLK til at simulere CGI-vand :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 evermind 15 år siden

#15
Ouch, jeg kan forestille mig det med at skulle skære af og file til og stadig have den sammenhængende historie er svært. Jeg kender selv det med at skulle trimme historien, når jeg skriver, men da det hovedsagelig er til bøger, er det udelukkende for effektiviteten og ikke grundet retningslinjer om/krav til omfang/spilletid, som jeg forstår spiller ind i forhold til film - den skal vel ned på de 90 minutter, kan jeg forestille mig?

Står du helt selv for effekterne i Madding?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17 gi-jones 15 år siden

Vi er to om Madding, og nej, jeg tror bestemt ikke at Mord bliver 90 minutter. Vi skal være glade hvis vi kan få den ned på 2 timer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 gi-jones 15 år siden

Du kan læse en masse godt om Madding her

Kan du i øvrigt ikke poste musikvideoen derinde under Showcase as well? Vi mangler seriøst noget aktivitet derinde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 evermind 15 år siden

#18
Det lyder spændende og fedt sådan at kunne "lure over skulderen" på projektet. Jeg er spændt på at se filmen og de effekter, den involverer. :)

Og jeg lægger gerne videoen op derinde. Vi har i øvrigt tilføjet et filter på s/h-optagelserne, der giver et lidt mere gammelt og slidt look, og selve nummeret er blevet boostet en smule. Den opdaterede, officielle udgave med disse ændringer kan findes [url= hvis det skulle interessere nogen.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: