“13” er betydeligt bedre, end hvad man kunne forvente, når rollerne besættes af bl.a. Jason Statham og 50 Cent, som også har en mindre medvirken. Desværre er slutningen for slatten, hvilket trækker ned i en ellers udmærket og underholdende historie. Dvd-udgivelsen er ikke noget at råbe hurra for med sine middelmådige tekniske præstationer og manglende ekstramateriale, og således kommer den nok til at drukne i de mange andre udgivelser, som forsøger at holde sig oven vande.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Høegh 12 år siden

Kruse (10) skrev:
Hele anmeldelsen er subjektiv(undtagen handlingsreferat). Anmeldelser er altid subjektive.


Be careful, you're making sense on the internet.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#12 Skovstur 12 år siden

Crank var da overdrevet fed, kan godt lide film der kører sit koncept igennem og den forgøgler da heller aldrig til andet end underholdning. Crank 2 derimod blev lige for meget af det gode.

Men ellers lyder filmen da seværdig nok.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#13 Takfornu 12 år siden

Originalen var væsentlig bedre det hjælper ikke at tilføje farver eller store navne for at få folk til at se den for i denne historie havde det stik modsat effekt på mig. Suk Suk ... endnu et remake screw up ... 1/6
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#14 Sentrax 12 år siden

Kruse (10) skrev:
#9: Hele anmeldelsen er subjektiv(undtagen handlingsreferat). Anmeldelser er altid subjektive.


Ja det er fint, så tager vi den….

Så skal jeg uddybe det for dig, selvom jeg har en stærk fornemmelse af at du sagtens ved hvad jeg mener, men blot efterstræber at virke overlegen.
Det hersker vel ingen tvivl om at jeg referer til den første del af hans anmeldelse? Hvor han omtaler nogle film som værende bras? Denne udtalelse afspejler hans mening om andre film, dette kan præge læserens mening om ham, og anmeldelsen. Det er dog primært med til at flytte fokus fra den egentlige anmeldelse, hvilket du også kan se er tilfældet, folk vælger at fokusere på hans udtalelse om de to film i stedet for hans ellers fine anmeldelse, som i sagens natur er subjektiv. selve handlingsreferatet er i dette tilfælde ikke subjektivt, men kunne nemt have været det.

Men jeg skal da huske på, at fremover så kan jeg ikke skrive noget uden at det skal være helt udpenslet, ellers kommer du forbi og retter mig.

Læg i øvrigt mærke til, at jeg aldrig sagde at hans anmeldelse ikke var subjektiv...

Stop making sense on the internetz.. når det er fucking lige meget.
Gravatar

#15 Kruse 12 år siden

Sentrax (14) skrev:
Så skal jeg uddybe det for dig, selvom jeg har en stærk fornemmelse af at du sagtens ved hvad jeg mener, men blot efterstræber at virke overlegen.


Det var ikke et forsøg på at virke overlegen, men bare en bekendtgørelse af at jeg synes at det er latterligt at beklage over at en anmeldelse er subjektiv, da anmeldelser per definition er subjektive. Og hvorfor må han ikke fortælle om David Stathams tidligere film? Det kan vel endda hjælpe nogen på den måde, at hvis de synes at "Crank" og "The Expendables" er nogle af de fedeste film nogensinde, så kan det også være at de muligvis vil synes andeledes om "13" end anmelderen.

Sentrax (14) skrev:
Læg i øvrigt mærke til, at jeg aldrig sagde at hans anmeldelse ikke var subjektiv...


Nej, men du pointerede at han desværre var subjektiv i starten. Hvad skulle han da ellers have været i starten af anmeldelsen? Objektiv?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16 Sentrax 12 år siden

Kruse Han hedder Jason, ikke David.... sødt ellers :)

Det virker åbenbart ikke at uddybe det for dig, fordi du sidder fast i samme rille.
Du har ikke forstået hvad mit problem med det er, og det virker ikke til at jeg vil kunne forklare dig det.


Det er ikke at han er subjektiv, det er graden af subjektivitet jeg begræder, og at du vil diskutere min holdning angående det er latterligt, det er jo subjektivt.... get it?


Skriv ny kommentar: