“13” er betydeligt bedre, end hvad man kunne forvente, når rollerne besættes af bl.a. Jason Statham og 50 Cent, som også har en mindre medvirken. Desværre er slutningen for slatten, hvilket trækker ned i en ellers udmærket og underholdende historie. Dvd-udgivelsen er ikke noget at råbe hurra for med sine middelmådige tekniske præstationer og manglende ekstramateriale, og således kommer den nok til at drukne i de mange andre udgivelser, som forsøger at holde sig oven vande.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmzkim 12 år siden

Crank er awesome! :D
Gravatar

#2 TheEnd 12 år siden

Filmzkim (1) skrev:
Crank er awesome! :D


Indeed!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3 Lars.dk 12 år siden

Fin søndag formiddags film og fint skuespil.

3/6
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#4 Silver666 12 år siden

The Expendables styrede for vildt :-)
.Den her film er rigtig god og til forskel fra anmelderen bliver den ikke glemt af mig,
Jeg syntes den var yderst spændende og havde en kanon slutning.
Gravatar

#5 Kruse 12 år siden

Originalen "13 Tzameti" er fremragende og meget intens, mens denne ligner dårlig hollywood-iseret kopi, så jeg tror at jeg springer over. Det er dog fedt endligt at se Sam Riley igen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 12 år siden

Kruse (5) skrev:
så jeg tror at jeg springer over. Det er dog fedt endligt at se Sam Riley igen.
Så fedt kan det jo næppe være, du springer jo over;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 Kruse 12 år siden

#6: Men det er fedt i den forstand, at hvis filmen bliver en succes, så kan det være at vi kan få ham at se i en god film næste gang :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 Sentrax 12 år siden

Det er en skam at du er så objektiv i starten af din anmeldelse, du slår hårdt ned på nogle vellidte film, som har mere eller mindre kult status. Der er andre film som Statham har været med i som er langt mere oplagte at slå ned på, fx in the name of the king.

Udover et så er det jo en fin anmeldelse.
Gravatar

#9 Sentrax 12 år siden

Mente selvfølgelig subjektiv....ikke objektiv, ja godmorgen :)
Gravatar

#10 Kruse 12 år siden

#9: Hele anmeldelsen er subjektiv(undtagen handlingsreferat). Anmeldelser er altid subjektive.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: