Præsentationen af filmen er med denne dvd over middel, men desværre kan hverken filmen eller ekstramaterialet følge trop.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 origin 18 år siden

skulle den ik ha været på som dvd anmeldelser ? :)) temmelig svært og rate ekstramaterialet i en bio :P

edit: glem det ;)
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#2 Michael Andersen 18 år siden

Jo det er nu rettet ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 filmz-gofferoffer 18 år siden

Synes nu, den fortjener 3.5 ud af 6 - fordi 3 er for lidt og 4 er for meget. Jeg synes, instruktionen er ret god, når man tænker på, at det er mandens debut.

Desuden er en hel del af skuespillerne også debuttanter eller ret så ukendte ansigter, og jeg synes nu, de gør det meget godt. Især David Belle, der jo opfandt parkour, gør det meget godt.

Jeg synes, kampscenerne er ret så fede, og det er et stort plus for filmen.

Alligevel kan jeg godt se, at der er nogle problemer. Der er ikke nok tid til at forklare, hvorfor Distrikt 13 er så forfærdelig, hvis de alligevel kan køre rundt i fede biler og have bunkevis af stoffer. Det er en stor mangel efter min smag.

Desuden er der ALT for lidt ekstramateriale.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 18 år siden

Den er værd at se, hvis man er til martial arts. Jeg havde lidt samme fornemmelse, som jeg havde, da jeg så Ong Bak (som naturligvis er langt federe), dvs. det er en halvdårlig actionfilm i den bedre halvdel af B-genren med nogle fede stunts, der er ganske seværdige.

Enig med de 2/6.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 erlandsen 18 år siden

Jeg skal sq se den alligevel... synes parkour er for sejt :D
moi
Gravatar

#6 filmz-inside 18 år siden

er ikke enlig med jer. synes denne film er KANON fed, og fortjener IMO 5/6... Og det ekstramaterialer der er da både langt og godt. Desuden er der jo også DTS lydspor, så det tager jo også en del plads
Gravatar

#7 filmz-Is 17 år siden

Det er ikke noget nyt, men underholdningen er i okey 4/6

Skriv ny kommentar: