Bedst er den voksne Mikes nørdede ven, spillet af Thomas Lennon, der er fortabt i sin verden af Star Wars-lyssværd og Darth Vader-hjelme, men som vågner op til dåd, da han forelsker sig i skolens rektor, og hans forsøg på at feje benene væk under hende er først komiske og så pludselig overraskende sødmefulde. Man er mere følelsesmæssigt involveret i den historie end i hovedplottet, som først og fremmest lider under, at det føles som to uafhængige historier snarere end en sammenhængende. Heller ikke Efrons manglende evne til at spille en 37-årig fanget i en 17-årigs krop hjælper på det. Han er bare sig selv, der spiller basketball og danser som i en hvilken som helst anden “High School Musical”-film, og det var jo formodentlig også præcis, hvad marketingsfolkene gerne ville have.
#1 Lethal Injection 15 år siden
#2 Lawman. 15 år siden
#3 jessup 15 år siden
#4 gi-jones 15 år siden
#5 lagoni 15 år siden
#6 wimmie 15 år siden
Synes egl. han var meget cute i Hairspray - men han er da lidt en flødebolle. Håber snart han får nogle mere interessante roller. Det kan jo være han bliver en ny Leonardo DiCaprio :)
#7 Spanner 15 år siden
Nej:
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 Riqon 15 år siden
Selv om jeg ikke forestiller mig, Matthew Perry nogensinde bliver en Leonardo DiCaprio, så må jeg sige, jeg også håber, han snart får nogle mere interessante roller.
;-)
#9 wimmie 15 år siden
#7 Det må jeg have misset :)
#10 gi-jones 15 år siden