“27 bryllupper” byder hverken på store eller små overraskelser. Handlingen er lige så ordinær som så mange andre kærlighedskomedier blot serveret i en anden indpakning. Men hvor man i mange af filmene i samme genre har kunnet finde humoristiske islæt og en gnist mellem hovedpersonerne, der gør kærlighedshistorien lidt troværdig, så er “27 bryllupper” drænet for begge dele, hvilket reducerer filmen til at være en langtrukken ligegyldighed.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 16 år siden

1 stjerne? LOL! Deprimerende at en film som denne kan ses i de danske biografer, der i forvejen har så lille et udvalg.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 Gumla 16 år siden

Jeg synes faktisk ikk at den er ligesom andre kærlighedskomedier....den er så meget bedre! Da jeg så den kedede jeg mig ikk et sekund...jeg synes den film har så mange nuancer, istedet for at historien bare går lige ud ad landevejen som mange andre...den er både sjov, lidt sørgelig og så bliver man også lidt overasket en gang imellem! og de danske biografer har altså ikk et lille udvalg, du kigger bare ikk ordenligt efter c(:
Gravatar

#3 mbk 16 år siden

Jeg synes at det er en meget hård anmeldelse. Jeg synes det var en rigtig sød film og Katherine Heigl gør det rigtig godt i rollen som Jane. Som stor fan af romantiske komedier, ville jeg varmt anbefalde filmen til andre der deler samme smag i film :-)
Gravatar

#4 filmz-vassago 16 år siden

Det er uden tvivl metervare fra The Hills of Hollywood, men det er efter min mening en helt ok kærestefilm (og til solo skabsromantikere). Der er masser af klicheer og ting der er forudsigelige - men helt ærligt, forventer man ikke det til en hvis grad i en sød-suppe-romantik film? Kæresten og jeg var i hvert fald godt underholdt af Heigl og Marsden.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 tiany 16 år siden

Synes det var en god film, men hvad ved jeg - jeg har jo altid haft en svaghed for tøsefilm ;-) Og desuden har den givet mig en ny forkærlighed for Benny and the Jets
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: