Filmens skavanker havde været lettere at sluge, hvis actionsekvenserne havde leveret varen. Men alt for ofte ryger spændingen fløjten i et ocean af hæslige computereffekter, som smadrer filmens illusion og afholder seeren fra at føle, at der er fare på færde. Starten, som afbilder A-Teamets første mission, er blændende, men man kommer hurtigt til at savne de reelle stunts med reelle mennesker og reelle fartøjer, som serien var spækket med – især under den sidste akts irriterende inferno af computergenereret ild og fyrværkeri. Jovist, filmen omhandler et A-hold, men dette er på næsten alle leder og kanter en B-film.
#11 kasperfmn 14 år siden
Nej jeg har simpelthen udelukkende ventet på denne begivenhed, og har ignoreret alle andre udgivelser.
Sjovt nok når jeg har betalt 75 kr. for en film, så forventer jeg ikke at det er "ultra b-film"-crapfest. Man kan blive positivt overrasket over alting, så længe ens forventninger er langt nok nede, men efter Smokin' Aces forventede jeg bedre af Carnahan end en pivringe actionfilm med uinteressante actionsekvenser, forfærdelig tåkrummende dårlig humor, dårlig CGI og et kedeligt plot.
#12 filmzkim 14 år siden
Det skulle kun være computereffekterne, der var et minus ved filmen.
#13 gizmomis 14 år siden
#14 HG 14 år siden
Nu ville det da være lidt af en overdrivelse at påstå, at de i Hollywood kun laver stilige film..!
#15 djibyman2-the seque 14 år siden
Jeg følte mig underholdt lige fra start til slut.
#16 Tegningen 14 år siden