Filmens skavanker havde været lettere at sluge, hvis actionsekvenserne havde leveret varen. Men alt for ofte ryger spændingen fløjten i et ocean af hæslige computereffekter, som smadrer filmens illusion og afholder seeren fra at føle, at der er fare på færde. Starten, som afbilder A-Teamets første mission, er blændende, men man kommer hurtigt til at savne de reelle stunts med reelle mennesker og reelle fartøjer, som serien var spækket med – især under den sidste akts irriterende inferno af computergenereret ild og fyrværkeri. Jovist, filmen omhandler et A-hold, men dette er på næsten alle leder og kanter en B-film.
#1 KEiZ 14 år siden
Det er uroligt de ikke har højre grad af stil i hollywood
#2 ulrich{ 14 år siden
#3 Geekalot 14 år siden
#4 elwood 14 år siden
Her måtte jeg lige stoppe op.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6 filmz-ab 14 år siden
Skuespillet er rædselsfuldt og humoren er i bedste fald ufrivillig komisk. Effekterne er de næstbedste, og underholdningsværdien er for så vidt høj nok målt i action, men alligevel keder man sig altså, hvor jeg et par gange var tæt på at læne hovedet på sidemandens skulder i håb om at få ro, men hvordan får man ro, når det konstant lyner og tordner.
2/6
#7 gi-jones 14 år siden
4/6
#8 kasperfmn 14 år siden
1/6
#9 Geekalot 14 år siden
#10 Tang 14 år siden
Så kan du da ikke have set ret mange film...
Jeg synes filmen var underholdende og den leverede varen. Hvis man (som mig) tager i biffen med forventningen om at se en ultra b-film, så bliver man positivt overrasket...