Actionfilm bliver lavet på samlebånd, og det er såmænd ikke fordi, “The A-Team” skiller sig ud fra mainstreamen. Til gengæld er den lykkedes noget bedre end f.eks. “Transformers”-filmene og de sidste par fadæser i “Terminator”-serien, og på trods af filmens lange spilletid på to timer og 14 minutter er man underholdt hele vejen. Og er det ikke netop det, man søger, når man smækker en actionfilm på?
#11 IK 14 år siden
Jeg så The A-Team for første gang for et par dage siden, og jeg erklærer mig fuldstændig uenig med anmeldelsen. I en film som denne forventer jeg velkoreograferet action, og det er filmens største svaghed. Magen til kedelig og uopfindsom action skal man længe lede efter. Alt det håndholdte pis og lorte CGI ser alt for billigt og pinligt ud. Plottet gav heller ikke mening og karaktererne var så papirtynde og sindssygt uinteressante. Den endte i sidste ende med at være en komplet katastrofe og selvparodi.
Transformers-filmene er da rene mesterværker sammenlignet med dette makværk. Michael Bay øje for det visuelle og hans kreativitet mht. action er langt mere iøjnefaldende og underholdende. Transformers er gedigent flot filmhåndværk med bandebrydende effekter og storslåede action sekvenser, og i min bog er A-Team slet ikke i nærheden af hvad Michael Bay har præsteret.
#12 filmz-ab 14 år siden
Enig
Meget enig :-) Bay kan i det mindste lave effekter og fremragende actionscener..
#13 IK 14 år siden
Hvordan A-Team har formået 7.1 Imdb er mig en gåde. Rigtig fede film som Unbreakable, Insomnia og Thief har næsten den samme rating.
#14 Batsy 14 år siden
#15 MOVIE1000 14 år siden
#16 Batsy 14 år siden
Syndes den er god men ellers ikke mere som jeg siger
#17 MOVIE1000 14 år siden
#18 djibyman2-the seque 14 år siden
#19 Åkepool 14 år siden
Kan ikke huske om jeg gav den 5/10 eller 6/10 hos Imdb.
#20 Batsy 14 år siden