Actionfilm bliver lavet på samlebånd, og det er såmænd ikke fordi, “The A-Team” skiller sig ud fra mainstreamen. Til gengæld er den lykkedes noget bedre end f.eks. “Transformers”-filmene og de sidste par fadæser i “Terminator”-serien, og på trods af filmens lange spilletid på to timer og 14 minutter er man underholdt hele vejen. Og er det ikke netop det, man søger, når man smækker en actionfilm på?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 IK 13 år siden

Actionfilm bliver lavet på samlebånd, og det er såmænd ikke fordi, "The A-Team" skiller sig ud fra mainstreamen. Til gengæld er den lykkedes noget bedre end f.eks. "Transformers"-filmene og de sidste par fadæser i "Terminator"-serien


Jeg så The A-Team for første gang for et par dage siden, og jeg erklærer mig fuldstændig uenig med anmeldelsen. I en film som denne forventer jeg velkoreograferet action, og det er filmens største svaghed. Magen til kedelig og uopfindsom action skal man længe lede efter. Alt det håndholdte pis og lorte CGI ser alt for billigt og pinligt ud. Plottet gav heller ikke mening og karaktererne var så papirtynde og sindssygt uinteressante. Den endte i sidste ende med at være en komplet katastrofe og selvparodi.

Transformers-filmene er da rene mesterværker sammenlignet med dette makværk. Michael Bay øje for det visuelle og hans kreativitet mht. action er langt mere iøjnefaldende og underholdende. Transformers er gedigent flot filmhåndværk med bandebrydende effekter og storslåede action sekvenser, og i min bog er A-Team slet ikke i nærheden af hvad Michael Bay har præsteret.
Gravatar

#12 filmz-ab 13 år siden

#10

Enig

#11

Meget enig :-) Bay kan i det mindste lave effekter og fremragende actionscener..

You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#13 IK 13 år siden

#12

Hvordan A-Team har formået 7.1 Imdb er mig en gåde. Rigtig fede film som Unbreakable, Insomnia og Thief har næsten den samme rating.
Gravatar

#14 Batsy 13 år siden

13# Jeg vil gætte på det er teenager der har stemt.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#15 MOVIE1000 13 år siden

#14 Tell the truth are you one of them??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 Batsy 13 år siden

15# Neej har rent faktisk ikke stemt på The a-team (; har nemlig ikke en bruger og vis jeg skulle gi den noget gav jeg den 6/10

Syndes den er god men ellers ikke mere som jeg siger
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#17 MOVIE1000 13 år siden

jeg skal selvfølig ikke sige hvad den er værd, jeg har ikke selv set den, men jeg tror at jeg vil finde den underholdene/hjernedøds action, og dem mangler ejg faktisk nogle af, så den kommer nok hjem engang når man kan finde den til en fair pris.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 djibyman2-the seque 13 år siden

For mig fungerede den fint, jeg synes den er en kæmpe tribute til den gamle serie, slutningen er måske lidt overdrevet, men jeg vælger at fokusere på det humoristiske, og det helt fantastiske samspil i filmen, castet er genialt, troede ikke rigtig på det i starten da jeg hørte rollebesætningen men det fungere suverænt, hvis man er gammel fan af serien, så ved man at The A-team handler mere om humor ind noget andet, og filmen her levere den vare;-)
Gravatar

#19 Åkepool 13 år siden

Den var bedre end jeg havde frygtet, men stadig ikke specielt god.

Kan ikke huske om jeg gav den 5/10 eller 6/10 hos Imdb.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 Batsy 13 år siden

19# Like me :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: