Actionfilm bliver lavet på samlebånd, og det er såmænd ikke fordi, “The A-Team” skiller sig ud fra mainstreamen. Til gengæld er den lykkedes noget bedre end f.eks. “Transformers”-filmene og de sidste par fadæser i “Terminator”-serien, og på trods af filmens lange spilletid på to timer og 14 minutter er man underholdt hele vejen. Og er det ikke netop det, man søger, når man smækker en actionfilm på?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Sichlau 13 år siden

Var egentlig ikke så vild med den. Jeg syntes karaktererne og deres samspil var i top, men historien var ikke noget at råbe hurra for, og den stort anlagte aktion til sidst fungerede ikke for mig. Men en 2'er med en ordentlig historie ville egentlig være på sin plads.
Gravatar

#2 Batsy 13 år siden

fuldstændig enig med andmeldsen en underholdene action film som slår transfomeres ned til jorden med et brag.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 13 år siden

#2 Der skal godt nok heller ikke meget til =)

Jeg har endnu ikke set den, men det skal nok ske i den nærmeste fremtid.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

Billede 1
Now suck my cock Gary

Billede 2
That's a damm fine bracelet you got there mister...

Billede 3
Now be honest for once in your life, we don't have much time, do I have something between my teeth?

Billede 4
Browncoats FTW!

Billede 5
I am so gonna trash this menu!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Batsy 13 år siden

3# Hehe, neeej måske ikke, men den slår Salt hvertfald!
som er meget bedere en Trans

Syndes du skal se den, og drikke noget øl/cola( i mit sted) og have noget popcorn med d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

#5 Øl, action og et par venner er altid en god plan =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Batsy 13 år siden

6# Great respect to the beef!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 dh-ad 13 år siden

Filmen er simpelthen bare for åndsvag. 2/6
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#9 Patriarch 13 år siden

Ja, jeg magtede den heller ikke.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 wimmie 13 år siden

Jeg synes virkelig det var én af de dårligste actionfilm længe... pacet var alt alt for hurtigt - men blev jo nærmest køresyg. Gyselige CGI-effekter og irriterende personer. Enkelte sjove indfald men ellers generelt tåbelig. Jeg kan godt nok nævne mange actionfilm fra nyere tid som var bedre.

2/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: