“Aliens vs. Predator 2” gør sig ganske godt som tilfældig underholdning, og den hæver da også niveauet i forhold til sin jammerlige forgænger. Historien er knap så tåbelig, teknisk set er den ganske fermt sat sammen, om end klipningen bliver lige rodet nok i perioder, og referencer til de to franchises vil utvivlsomt begejstre. Men når alt kommer til alt, så er der stadig tale om en temmelig konventionelt opbygget film, som ikke rigtig forsøger at løsrive sig fra sine genrerammer. Og uden Califoniens guvernør og dennes charme på rollelisten eller Cameron bag kameraet så er der ikke for alvor noget, der kan løfte denne film over det jævnt underholdende.
Skriv ny kommentar:
#41 PredatorX 16 år siden
Bliver jo nødt til at gøre det klart for folk, så de skaffer den pirat kopieret:-) 20th Century Fox skal for alt i verden ikke tro vi godtager dette pis som en del af alien/predator universet. Giv os endeligt Predator og Alien film... men ikke de har søndags tv sammenkogte udgaver. Ikke flere penge til 20th century fox... Ellers tror de jo vi vil have deres kluntede opsatte tredje film.
#42 filmz-DocDoom 16 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/26229/#57
http://www.filmz.dk/forum/item/26229/#62
Det var en af de bedre dueller - damn, det var tider!
;-D
#43 filmkorn.dk 16 år siden
#44 filmkorn.dk 16 år siden
#45 PredatorX 16 år siden
Hahahaha... Ja det er godt jeg kan more jer:-)
#46 PredatorX 16 år siden
Jeg er meget enig i #26. Det er præcis det samme jeg føler om den film. Og kan slet ikke se, hvordan du kan erkende den som underholdende. Så jeg er ikke helt overbevist:-)
Udover det så er scenen du nævner i #43 jo så elendigt serveret, at det bare, som resten af filmen, virker så billigt. Og så bryder jeg mig på ingen måde om at man på denne måde blander de gamle film ind i billedet.
#47 filmz-morpheus75 16 år siden
#48 filmkorn.dk 16 år siden
#49 filmz-DocDoom 16 år siden
#50 PredatorX 16 år siden
Jeg gik desværre ind med meget lave forventninger (#23). Forventede dog den umuligt kunne være dårligere end 1'eren. :-D Den måde filmen hang sammen på osv... Det mindede mig om en dårlig sci-fi serie fra start 90'erne eller noget. Du ved dengang det var crap hehehe.