Cameron Crowes “Almost Famous” er en overdådig hyldest til både venskabets, kærlighedens og først og fremmest musikkens lindrende kraft. Fortællingen om William Millers transformation fra knægt til mand er en af filmhistoriens mest sigende og gribende beretninger om det at blive ældre. Filmen ser glimrende ud på Blu-ray og lyder nøjagtig lige så godt, men det er en skam, at der ikke medfølger noget mindeværdigt ekstramateriale. Fans bør bestemt overveje at erstatte deres gamle dvd-udgivelse med denne teknisk imponerende BD-udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Bruce 16 år siden

#10 Jo, der er så meget man burde i denne verden :) Det ryger ind under de sædvanlige prioriteringsregler ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 dyg 16 år siden

Fantastisk at den er kommet på BD! Jeg må fluks købe den igen (det bliver så tredje gang - første to gange var på dvd).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 Skobbolop 16 år siden

HVIS jeg havde en blurray afspiller, skulle jeg helt sikkert også have denne udgave...

fantastisk film.. Tiny Dancer scenen siger alt... den perfekte tømmermænds sang :D

#14 filmz-Is 16 år siden

Så den for et par måneder siden, og jeg synes at den er overvuderet. Synes simpelthen at den var kedelig og langsom til tider, og desuden er den lidt for lang. Skuespillet er godt, og det er filmens helt store plus. 3,5/6
Gravatar

#15 sluppermand 16 år siden

Helt enig i anmeldelsen, en helt uimodståelig og fantastisk film. Philip Seymor Hoffman fortjener dog også at blive nævnt for en af hans mest underholdende præstationer til dato. Elsker hans "uncool" tale. Rørende, morsom, alvorlig og fandens godt soundtrack. 9/10
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: