Det er ikke kun GNN’s seere, der får det, de vil se. Jeg fik en film med et joke-niveau på et nyt, konsekvent niveau, der hæver barren fra den første “Anchorman”. Bare en komedie? Nej, det er en komedie, der tævede grin ud af mig igen og igen og så igen: ”HA-HA-HA” + ”HA!”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 bjarke 10 år siden

Jeg kan bestemt også kun give filmen min varmeste anbefaling. Sjov fra start til slut, men også en smule for lang for sit eget bedste. Men ja, bestemt en værdig opfølger. Jeg er klar på en tredje ombæring. Jeg giver den 4 ud af 6 stjerner.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Havde egentlig sat mig på The Conjuring til aftenens bifftur med konen, men jeg får nu betænkeligheder, om det er førstevalget!
Doctor Last Warning
Gravatar

#3 frankdrebin 10 år siden

Så den til forpremiere i Århus for et par uger siden.. Er sådan set enig med anmeldelsen, dog synes jeg er anden akt blev en smule langtrukket. Den kunne godt have været 10-15 minutter kortere.

Men ud over det, en SUPER sjov film hvor man virkelig kan mærke de har slået sig løs. Der er masser af quotes som vil komme til at hænge ligesom der gjorde fra den første.

I love lamp!
Gravatar

#4 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

N E E E E E J !!!

Ron Burgundy, du har knust mit hjerte!

Den første film har både min kone og jeg liggende på 5 af 6 stjerner.

Er lige kommer hjem fra biffen med konen, og vi er begge på... DRUM ROLL:

2 af 6 stjerner!!!

Hold da kæft hvor var den umorsom. Den var laaaaang og umorsom. Den var ikke engang plat, for der var så langt mellem jokene, at man sad og håbede på blot en plat joke. Den var heller ikke, som anmelderen skriver, fyldt med sort humor. Jeg vil sige, at den var tom for humor.

Brick var den mest umorsomme af dem alle. Man havde kørt ham meget i front i forhold til den første, og det kunne hans karakter bestemt ikke bære.

Den havde selvfølgelig sine moments, det er jo næsten uundgåeligt.

Man kunne forstå, hvis den var kommet et år efter den første ud fra devisen vi-koger-lige-en-omgang-dollars-mere-på-det-her, men at de har haft 10 år til at komme op med det her!

Nej, nej, nej.

Og cameoerne i den store slutkamp var for fleres vedkommende totalt malplacerede. De skulle bare have nogen med fordi de var kendte, ikke fordi de passede ind.
Sasha Baron Cohen og Jim Carrey
gav nogen mening, men
Kayne West, Will Smith og Liam Neason
- why? Man havde også, som der står i anmeldelsen, steppet slutkampen op i niveau. Desværre ikke i kvalitetsniveau.

Lige da jeg kom ud af biffen var jeg på 3 stjerner, men efter fem minutter måtte jeg sande, at det kun var fordi jeg nægtede at anerkende, at den var dårlig.

Ferrells sædvanlige fænomenale timing var også totalt fraværende; modsat hvad anmelderen her siger. Jeg ved ikke, om han havde røget samme crack, som Burgundy & Co. gør i løbet af filmen.

Læs som nævnt min anmeldelse i lyset af, at jeg er på 5 af 6 stjerner til den første.
Doctor Last Warning
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

...modsat hvad anmelderen her siger. Jeg ved ikke, om han havde røget samme crack, som Burgundy & Co...


Slam! Du burde blive anmelder - nice one ;)
Gravatar

#6 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

frankdrebin (3) skrev:
Så den til forpremiere i Århus for et par uger siden.. Er sådan set enig med anmeldelsen, dog synes jeg er anden akt blev en smule langtrukket. Den kunne godt have været 10-15 minutter kortere.

Men ud over det, en SUPER sjov film hvor man virkelig kan mærke de har slået sig løs. Der er masser af quotes som vil komme til at hænge ligesom der gjorde fra den første.

I love lamp!


Dette siger faktisk en del. Nu kan du godt lide den, modsat jeg. Men dit citat er fra den første film. En mega sjov replik, nedtonet og hysterisk morsom. I 2'eren er replikkerne bare hysteriske.
Doctor Last Warning
Gravatar

#7 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Morten Vejlgaard Just (5) skrev:
Slam! Du burde blive anmelder - nice one ;)


;-D
Doctor Last Warning
Gravatar

#8 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#7 Har godt lagt mærke til, at mine anmeldelser har ændret sig, siden de er begyndt at servere crack i stedet for kaffe til pressevisningerne :P
Gravatar

#9 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Morten Vejlgaard Just (8) skrev:
#7 Har godt lagt mærke til, at mine anmeldelser har ændret sig, siden de er begyndt at servere crack i stedet for kaffe til pressevisningerne :P


Nu får jeg da først lyst til at blive anmelder. Er du stadig på 6:6, efter at rusen har lagt sig?
Doctor Last Warning
Gravatar

#10 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#9 Vi får altid lidt ekstra med hjem, så vi giver ekstra mange stjerner, så er stadig lidt fucked ;)

Ja, min tekst er fra i dag. Men vi har jo haft to meget forskellige filmoplevelser - og det er sgu bare så fair. Fedt at læse dine anker, som jeg jo så ikke deler, men derimod respekterer :)

Skriv ny kommentar: