Det siger måske ikke så meget, men “Armageddon” er afgjort en af Michael Bays bedste film. Filmen er ekstremt stupid og infantil, men den karismatiske skuespillertrup og en række hæderlige actionsekvenser gør løjerne til tilforladelig underholdning. Under alle omstændigheder er den hæsblæsende blockbuster simpelthen skræddersyet til High Definition. Billedsiden er knivskarp og næsten pletfri, og lydsporet er endnu bedre. Manglen på ekstramateriale både skuffer og forundrer, men den formidable AV-præsentation vil formentlig (og forståeligt) få mange fans til at købe filmen endnu en gang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Baby Strong 13 år siden

Til selve filmen er jeg ret enig med anmeldelsen. Den kunne blive en ganske hæderlig no-brainer, hvis man klippede de latterlige "sjove" stunder væk, og med Trevor Rabin's skide gode soundtrack i baggrunden gør det ikke dårligere.

Af Bay film er The Island på min førsteplads !
Gravatar

#12 gi-jones 13 år siden

Er enig med Insider. En klar nummer to på Bays liste, selvom The Rock for mit vedkommede mere bliver redet af Ed Harris end nogen anden. Han er simpelthen en af de mest undervurderede skuespillere.

Men tilbage til Armageddon. Så hullet som en si, og så pladderamerikansk som George Bush' bagdel, men den er satme god griner. "We got a hole to drill!"
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 filmz-ab 13 år siden

#12

Er Ed Harris da undervurderet? Jeg synes da også selv, at han er ret fantastisk.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#14 filmkorn.dk 13 år siden

Jøsses Johan, du får da virkelig set alle de gode film i øjeblikket ;-)
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#15 Jack--- 13 år siden

Der er ikke så meget at sige.. Armageddon er og bliver en af de bedste film lavet. Har snart set den utallige gange, og den bliver aldrig kedeligere eller dårligere.

Scenen hvor de skal til at gå ombord på skibet, og præsidenten begynder sin tale, giver mig stadig gåsehud, og føler en underlig "National pride", selvom man ikke er amerikanere.
Og selvfølgelig ikke at glemme den episke soundtrack!

Epic film!!
Gravatar

#16 chronaden 13 år siden

#15

Wtf... :D du glemte /sarcasm og/eller /trolling inden du skrev det der, for håber dælme ik det var seriøst!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#17 filmkorn.dk 13 år siden

#15 lol, ej jeg mener LOL
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#18 gi-jones 13 år siden

Præsidentens tale er nu også højdepunktet for mig. Jeg går helt i kramper af grin hver gang, og den varer jo fandme et kvarter eller sådan noget :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 Jack--- 13 år siden

#16 og 17 det sgu seriøst ment, synes virkelig alt er godt ved den film :)

#18 hans tale vare så kun 2 min xD
Gravatar

#20 filmz-Bruce 13 år siden

#19 Episke taler føles nok blot længere!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: