Det siger måske ikke så meget, men “Armageddon” er afgjort en af Michael Bays bedste film. Filmen er ekstremt stupid og infantil, men den karismatiske skuespillertrup og en række hæderlige actionsekvenser gør løjerne til tilforladelig underholdning. Under alle omstændigheder er den hæsblæsende blockbuster simpelthen skræddersyet til High Definition. Billedsiden er knivskarp og næsten pletfri, og lydsporet er endnu bedre. Manglen på ekstramateriale både skuffer og forundrer, men den formidable AV-præsentation vil formentlig (og forståeligt) få mange fans til at købe filmen endnu en gang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Knuden 13 år siden

Jeg er så stadig en af dem der finder Transformers 1 som værende en satans underholdende film, og faktisk også bedre end Armageddon, men det er vel i sidste ende en smagssag.
Gravatar

#2 wimmie 13 år siden

Ahh, én af mine yndlings-guilty pleasures :D
Virkelig cheesy og dejligt underholdende.

Langt bedre end Transformers og laaaaaangt bedre end den pinlige Bad Boys 2
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 moulder666 13 år siden

Er næsten enig i anmeldelsen - Jeg morer mig generelt en del over filmen, så længe jeg får lov til at spole over de 4-5 mest cheesy og elendige scener - dog fatter jeg ikke, hvordan man kan synes at Liv Tyler gør det godt i den film - selvom hun kun er blikfang, giver hun mig simpelthen gåsehud - på den dårlige måde!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 filmz-ab 13 år siden

jeg vil nu hellere have bad boys 2, end denne amerikanske heltemod, som engang måske virkede for fuld udblæsning, men ak... Den slags vokser man ganske enkelt fra. Og heldigvis for det.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5 Kruse 13 år siden

Jeg bryder mig ikke specielt meget om Armageddon. Men den er LANGT bedre end Bad Boys 2 efter min mening.

Men alle Bay's film har desværre langt op til The Rock, som faktisk er en ganske fin omgang no-brainer/action underholdning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Bony 13 år siden

"The Rock" er også min Bay-favorit med "The Island" på en klar andenplads. Jeg synes sidstnævnte er udmærket underholdning, til trods for massive reklameindslag. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7 Guts 13 år siden

Armageddon er også en af mine helt store guilty pleasures!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#8 daneimp 13 år siden

Armageddon er stadig en af mine absolutte yndlingsfilm, selvom man har læst fysik på uni og går op i film, så sluger jeg den rådt! Den indeholder efter min mening den suverent bedste montage jeg nogensinde har set (der hvor astronauterne går ud til rumfærgerne, som det ses på det første billede i anmeldelsen). Jeg elsker den måde MB filmer på og bruger lyset. Og jeg synes virkelig heller ikke Pearl Harbor er så slem som folk gør den. Hvis jeg skal nævne den mindst gode MB film må det være Bad Boys 2.
Gravatar

#9 Kruse 13 år siden

#6: Jeg er helt med på at The Island kommer ind på en anden plads, når det kommer til Bay-film. Jeg kan fint lide halvdelen af filmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 filmz-Bruce 13 år siden

Den står så fint på blu-ray, som jeg havde håbet på. En fin opdatering uden problemer. Dog lidt blød i sværene hist og pist, ikke så skarp som nyere titler, men ikke plaget af de problemer, som f.eks. Gladiator og Fellowship of the Rings har. Ligner film, hvilket er et cadeau.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: