Det samme er spændingen. Tempelridderne er onde fra begyndelsen. Og det har de været altid; religion, politik, forbrugerisme og nu et genetisk paradisæble. De elsker orden og ondskab, siger de. Den var ikke engang gået hos Dan Brown. Her er banen for låst fra start. “Assassin’s Creed” mangler fri vilje. Eller måske bare en erkendelse af, at man skal kravle og gå, før man kan få en hel film ud af et spil om at klatre og springe.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 123456789 7 år siden

Så blev det heller ikke denne gang vi endelig fik en god film baseret på et spil og det kommer nok heller aldrig til at ske
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

#1 tja hvis du stoler på en anmeldelse ...
Gravatar

#3 123456789 7 år siden

Geekalot (2) skrev:
#1 tja hvis du stoler på en anmeldelse ...
Kunne det være at jeg har set andre anmeldelser? tja man ved jo aldrig...
Gravatar

#4 MartinEH 7 år siden

Den ligger pt på 17% på RT... men dog 60% blandt brugerne, så det kunne også være en ok film, hvor man bare er nødt til at slå hjernen fra ;-)
Gravatar

#5 Aragorn76 7 år siden

123456789 (1) skrev:
Så blev det heller ikke denne gang vi endelig fik en god film baseret på et spil og det kommer nok heller aldrig til at ske


Lol, når en film får dårlige anmeldelser af ovenstående anmelder, så er jeg mere end villig til at se den, for hold da helt op hvor har han anmeldt film, han aldrig skulle have anmeldt!!.

Desuden var Warcraft ganske fin, og blev taget rigtigt godt imod af publikum generelt, pånær i USA (men de er også sære;)).

Desværre er det bare sådan, at superhelte samt film baseret på spil, aldrig kommer til at falde i anmeldernes smag, da deres fantasi ikke rækker til mere. De vil hellere se autentiske dramaer, gerne i sort/hvid, og med franske skuespillere, fremfor store Hollywood Blockbusters.

Jeg ser film som hvad de er, underholdning, og jeg behøver ikke at se hvad anmelderne kan lide. Jeg lever heldigvis i virkeligheden, og det er rigeligt for mig, så jeg behøver ikke at få det udpenslet ved at se virkeligheden på film ligeså;).
Gravatar

#6 Aragorn76 7 år siden

123456789 (3) skrev:
Kunne det være at jeg har set andre anmeldelser? tja man ved jo aldrig...


Mon det er amerikanske anmeldelser du har set;)?
De er jo ikke så glade for at der tales så meget spansk i filmen, lol.
Gravatar

#7 123456789 7 år siden

Aragorn76 (6) skrev:
Mon det er amerikanske anmeldelser du har set;)?
De er jo ikke så glade for at der tales så meget spansk i filmen, lol.
Der var en amerikaner som kunne snakke spansk som ikke kunne li den
Gravatar

#8 Nicki52 7 år siden

Det er slet ikke det jeg så i aften. De var tro mod spillet, og det gjorde filmen fed.
Når man så også taler om det visuelle, hvor kameraet følger ørnen fra spillet, når den flyver over Andalusien. Ved godt det nok er lavet på computer, men hold op det så godt ud.
For mig var filmen perfekt. Men når de nok laver den toer som de pønser på, skal de være forsigtige med historie. Den skal have fremgang så den også har en god slutning.
Det er den første vellykket spilfilmatisering jeg har set.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: