“Babe” er simpelthen ikke til at stå for. Tænk, at en familiefilm om en sød, talende gris er blevet til en så opløftende fortælling om menneskets viljestyrke. Desværre er BD-udgivelsen ikke af samme kaliber som filmen. Lydsporet er glimrende, men transferet skuffer, og det samme gør det manglende ekstramateriale. Men “Babe” fortjener under alle omstændigheder at befinde sig i et ethvert hjem, hvor der er børn og andre barnlige sjæle til stede.
#11 gi-jones 14 år siden
#12 The Insider 14 år siden
#13 evermind 14 år siden
#14 BN 14 år siden
Hmm ... Bortset fra tråden med min Top 200 har jeg da ikke skrevet om 'Babe' ret tit?
Det er Star Wars 1-3 jeg er berygtet for at tale positivt om - ikke de to Babe-film. ;-)
#15 Sweetiebellefan 14 år siden
#16 Muldgraver 14 år siden
Sandt nok især de der stjernekrigsfilm, men bestemt også grisefilmene.
#17 Kruse 14 år siden
Tjaa, det ved jeg nu ikke. Her er et udpluk af nogle af dine seneste indlæg og så kan du selv vurdere om du skriver for meget om "Babe":
#18 Batsy 14 år siden
#19 Åkepool 14 år siden
Meget de tre Star wars-film, men her på det sidste (måske kun i nævnte tråd, men så rigtig meget i den) er det "Babe" du har været oppe at ringe over :)
Men det betaler sig, for nu er den (og 2'eren) kommet på min liste over film jeg skal købe, når konen giver signal til at der må købes løs igen :)
#20 BN 14 år siden
Hahaha ... Klasse!