“Batman Begins” er ikke blot en glimrende og velfortalt nyfortolkning af Batman-sagaen – det er hyperunderholdning med både dybde og hjerte – uden tvivl den bedste Batman-film til dato. Så grib flagermusekappen, gør Batmobilen klar, og skynd dig ind i biografen: The Dark Knight has returned!
#21 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg tror at hulen "bare er der" fordi producenterne måske har regnet med at størstedelen af de mennesker der ser filmen, også kender en smule til Batman i forvejen.
Men, du får en forklaring på hulen, som stemmer overens med tegneserierne.
#22 thomas040 19 år siden
#23 filmz-theassociate 19 år siden
#24 myggen 19 år siden
#25 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Ja, lige præcis. Selv en fiktionsfilm kan virker naturalistisk, vel og mærke ved at karaktererne og historien virker realistisk i forhold til hvordan det ville fungere i den virkelige verden. Bruce Waynes motiver for at blive Batman forklares meget detaljeret i "Batman Begins", hvilket er med til at gøre ham troværdig som menneske og ikke blot som tegneseriefigur. Det samme gjorde sig i høj grad gældende for Sam Raimis "Spiderman".
#26 filmz-frostfang 19 år siden
DO IT NOW [waves hand jedi-like]
#27 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har også hørt en masse godt om "Year One", men jeg er en anelse i tvivl om hvor meget der er i den serie.. det kan du måske hjælpe med? :)
#28 filmz-frostfang 19 år siden
#29 filmz-frostfang 19 år siden
#30 filmz-Soren 19 år siden
Det er efterhånden lang tid siden jeg så den, så må indrømme jeg ikke kan huske den i detaljer, men den er da helt klart værd at bruge penge på i biografen.
......