“Batman vender tilbage” er en ganske fornem toer og et fint supplement til Batman universet. Filmen lyder fremragende og ser langt bedre ud end før. Og ekstramaterialet er næsten lige så blændende som det på den første “Batman” 2-disc dvd, som kun er en tand mere essentiel end denne fine udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hal60 18 år siden

Fin anmeldelse, til en fed film...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#2 Bardoboy 18 år siden

Batman return er klart favoritten af de gamle.. (stikker selvfølgelig ikke den nye)..
Elsker catwoman, hun er virkelig sej!!
Michael Keaton har nogle virkelig frække læber, dem kan jeg godt være lidt betaget af..
Gravatar

#3 Bobby Singer 18 år siden

Glæder mig virkeligt til gensynet med Batman vender tilbage, jeg skal ud at købe den imorgen, fik den desværre ikke den 24. dec.
Men tilgengæld fik jeg Batman fra 1989, på 2 disc dvd, som nok er den bedste dvd som er udgivet over en Tim Burton film.=)
Idjit
Gravatar

#4 filmz-jeangrey55 17 år siden

den anden bestde af dem alle der mest gang i den og det er godt
Gravatar

#5 filmz-jeangrey55 16 år siden

den er god lig så god som burtuns første batman film
Gravatar

#6 Yoda 16 år siden

#4-5

Du vender simpelthen tilbage til samme tråde med jævne mellemrum for at lire samme kommentar af? Fiffigt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 filmz-jeangrey55 16 år siden

den er god nok
Gravatar

#8 filt 16 år siden

Ja, den er god nok, du er pisseirriterende.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#9 Bohemian 16 år siden

Må også erkende at jeg ikke bryder mig særligt meget om "erlingur666"

Skriver ligegyldige kommentarer i rigtig mange tråde...hmmm
synes sgu det træls
Free in serenity.
Gravatar

#10 filmz-DocDoom 16 år siden

Han gør det i det mindste kort :-D

Nå, når denne tråd nu alligevel er genoptaget vil jeg straks give et kort besyv med: Jeg håber ikke, at der går lige så meget close-up shaky-cam i Dark Knight. Det var det største minus ved Batman Begins; man kunne jo ganske simpelt slet ikke se, hvad der foregik i slå-på-tæven scenerne!
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: