Lad ikke seriens grandiose navn eller cheesy 70’er-rødder skræmme dig væk – denne første sæson af den bedste tv-serie i øjeblikket er en intelligent, vedkommende og forbandet underholdende affære, som du absolut ikke må snyde dig selv for. Her er ingen papmache-kulisser eller billige latexrumvæsner, og her er mindst lige så megen fængslende, menneskelig drama, som der er velproduceret, medrivende sci-fi/action. Serien ser bedre ud og lyder bedre end de fleste andre tv-serier på dvd, og ekstramaterialet er fint. Vi må krydse fingre for, at Universal også vælger at udgive seriens andre sæsoner herhjemme på dvd.
#21 Hal60 17 år siden
Meeen, nu er det vel ikke sådan noget Star Trek halløj? Kan nemlig ikke fordrage Star Trek.
#22 filmz-Kadann 17 år siden
Det kommer jo an på hvad du mener med "Star Trek halløj".
#23 filmz-The Omen 17 år siden
Jeg er heller ikke nogen Star Trek fan, men det er svært at samenligne disse to serier. Jeg har dog kun set miniserien og 1. afsnit af BSG, men indtil videre ser det meget lovende ud. Meget realistisk og velproduceret. Om man er science fiction-fan eller ej, bør man give serien en chance.
#24 filmz-Gulzilla 17 år siden
#25 Benway 17 år siden
Jeg er normalt ikke til Star Trek (untagen First Contact), men jeg var alligevel godt underholdt.
#26 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#27 trekster 17 år siden
Når jeg ser serien har jeg den der "det her kunne godt være virkeligt" fornemmelse, og det har Firefly og Trek (som jeg også elsker) IMO overhovedet ikke. Faktisk tror jeg aldrig jeg har set en scifi film/serie, før BSG, hvor jeg har haft den fornemmelse.
#28 Slettet Bruger [2537638121] 17 år siden
Du kunne f.eks. redigere titlen, hvor der nu står "Battlestar Galactica - Sæson 1" til f.eks. "Battlestar Galactica - 2003 mini-serien + 1. sæson" eller sådan noget. Bare lige sådan, at man er klar over, at mini-serien også er med her på sæson 1-DVDen. :)
#29 sizanx 17 år siden
#30 gi-jones 17 år siden