Lad ikke seriens grandiose navn eller cheesy 70’er-rødder skræmme dig væk – denne første sæson af den bedste tv-serie i øjeblikket er en intelligent, vedkommende og forbandet underholdende affære, som du absolut ikke må snyde dig selv for. Her er ingen papmache-kulisser eller billige latexrumvæsner, og her er mindst lige så megen fængslende, menneskelig drama, som der er velproduceret, medrivende sci-fi/action. Serien ser bedre ud og lyder bedre end de fleste andre tv-serier på dvd, og ekstramaterialet er fint. Vi må krydse fingre for, at Universal også vælger at udgive seriens andre sæsoner herhjemme på dvd.
#1 Patriarch 17 år siden
#2 inflector 17 år siden
#3 filmz-Morta 17 år siden
Men giver anmelderen delvist ret, dog mistede jeg interessen for serien i dens anden season. Måske jeg burde give den en chance mere.
#4 McPeter 17 år siden
Har kun set mini-series som jeg syntes godt om, så det har hele tiden været meningen jeg skulle have den... men kan da godt se på det hele at det nok skal være snart nu... :-)
#5 McPeter 17 år siden
Battlestar Galactica: The Complete First Season (4 Disc Set) - DVD Region 2 & 4 - £15.99
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
#6 filmz-Kadann 17 år siden
Det er der ganske sikkert ikke. Jeg har ihvertfald endnu ikke set en R2-udgave med danske undertekster, udover den der så er udgivet nu.
#7 dolphinfriendly 17 år siden
5/6 herfra
#8 trekster 17 år siden
#9 Benway 17 år siden
#10 Nikmi 17 år siden
Spoiler :