Lad ikke seriens grandiose navn eller cheesy 70’er-rødder skræmme dig væk – denne første sæson af den bedste tv-serie i øjeblikket er en intelligent, vedkommende og forbandet underholdende affære, som du absolut ikke må snyde dig selv for. Her er ingen papmache-kulisser eller billige latexrumvæsner, og her er mindst lige så megen fængslende, menneskelig drama, som der er velproduceret, medrivende sci-fi/action. Serien ser bedre ud og lyder bedre end de fleste andre tv-serier på dvd, og ekstramaterialet er fint. Vi må krydse fingre for, at Universal også vælger at udgive seriens andre sæsoner herhjemme på dvd.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 filmz-Xill 17 år siden

ja Sæson 1 er nice. . men nr 2 er virkelig død ..

tror Sæson 1 stopper på et mindre smart tidspunkt
Gravatar

#62 gi-jones 17 år siden

Har lige set miniserien (der på underligste vis er klippet sammen som én lang film) og den var monsterfed. Slutningen er slet ikke til at sove for, så det er godt at Sæson 1 kan dumpe ind ad brevsprækken når som helst :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#63 dyg 17 år siden

Rigtig dejlig serie. Gik i går i gang med at gense sæson 2.

Jeg købte den billigt på CD-Wow for nogen tid siden, men hvor er jeg dog træt af at man ikke kan vælge next chapter, når slutteksterne for et afsnitkører over skærmen, der må man spole sig frem i stedet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#64 Bohemian 17 år siden

den billigste udgave af sæson 1 med DK subs, der også inkluderer miniserien, må vel være den hos CDON.com som der bliver linket til længere oppe..ik?

Bliver jo nød til at se hva det er for noget det her ; )
Free in serenity.
Gravatar

#65 Bohemian 17 år siden

I så fald jeg køber den fra cdon er der så kommet en ny VEGA kode??
Free in serenity.
Gravatar

#66 inflector 17 år siden

Har lige modtaget min pakke fra cdon i dag, nu glæder jeg mig til at se hvad alt postyret handler om :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#67 Bohemian 17 år siden

#66 Brugte du en VEGA Kode??
Free in serenity.
Gravatar

#68 inflector 17 år siden

Nej, kunne ikke lige finde en, så jeg bed i det sure æble og betalte for leveringen. Har alligevel ikke kunne finde den billigere med subs og miniserien.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#69 Bohemian 17 år siden

VEGA5612

Den blev brugt til at bestille fra CDON ; )

Nu skal der ses BATTLESTAR GALACTICA ; )!!

Hvornår kommer sæson 2 med dk subs??
Free in serenity.
Gravatar

#70 blahblah 17 år siden

Så man skal altså ikke starte med sæson 2, derefter miniserien, så halvdelen af sæson 1, så sæson 3, og så resten af sæson 1?

Skriv ny kommentar: