Kulisserne er blevet destrueret, og skuespillerne og alle deres kollegaer har fået nye jobs, så “Battlestar Galactica: The Plan” er formentlig det allersidste kapitel i “Battlestar Galactica”-sagaen. Tv-filmen er udelukkende interessant for den oprindelige tv-series tilhængere, men mange fans vil formentlig også finde filmen en kende ubetydelig. Diskens AV-præsentation er mere end hæderlig, og det samme er ekstramaterialet, så fans kan med god samvittighed føje udgivelsen til samlingen. Alle andre bør give sig i kast med serien først. Øjeblikkeligt.

Filmz TV har kigget nærmere på “Battlestar Galactica”. Se mere her.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Mads83 13 år siden

Så er den købt til samlingen...3. blu ray på hylden!! najst...

btw, cylons may be closer to you than you think: Har du tjekket dine køkken apps for nylig??
http://www.desktopstarships.com/BattlestarGallery/... :P
Gravatar

#2 filmz-Utyske 13 år siden

Jeg synes at "The Plan" er skrækkelig ligegyldig.

Som Johan skriver, tilføjer den ikke rigtigt noget til serien og samtidig synes jeg at sammenklipningen af nye og gamle klip var en frygtelig idé, da der var tydelig billedforskel på de klip der var taget fra piloten og sæson 1, og så de klip der var taget fra senere sæsoner og nyoptagelserne.

Samtidig virkede en stor del af effekterne ikke færdiggjort,
men det måske værste ved filmen er, at den introducerer en figur, der ikke optræder i serien overhovedet, som Galen har et tæt forhold til.


Alt i alt, vil jeg mene at man bør undgå denne og holde sig til den fremragende serie, samt selvfølgelig "Razor".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Nicki52 13 år siden

Jeg er igang med at se serien og glæder mig til at se de små film. Men jeg håber ikke de er som mini-serien. Det var først spændende til sidst.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

Billede 1
Berømte sidste ord: Hvad? Nej Skat jeg skal bare lige ha en lille smøg



Billede 2
Hey hvem af jer havde sæben sidst?


Billede 3
Shiny!
8-)


Billede 4
Hi there I'm selling these fine jackets and...
Door Swuush!



Billede 5
Nurse!... Nurse!! stop doing that and get over here, it's time for my sponge bath
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 chronaden 13 år siden

#2 Enig, jeg har BSG på bluray, men denne kommer ikke hjem på hylden, simpelthen for ligegyldig som du skriver.
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: