Filmen er proppet med filmreferencer, men problemet med de fleste af dem er at de ikke rigtig tilføjer noget. F.eks. har John Travolta og Uma Thurman en dansescene. Det er naturligvis meningen den skal minde os om “Pulp Fiction”, men det er i sig selv ikke sjovt med mindre at den formålsløse scene selv er sjov, og det er den ikke – bare lang.

Trods de mange problemer så er der dog mange gode grin i filmen, og den har nogle få virkelig gode øjeblikke spredt rundt omkring. I kraft af dem flyder den lige akkurat ovenpå. Den er acceptabel, om end ikke særlig cool.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Exitium 19 år siden

Sjovt hår the rock, har fået smidt i hovedet i filmen.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#2 filmz-Randy Savage 19 år siden

glæder mig til at se the rock i den film.
Gravatar

#3 filmz-kant 19 år siden

Jeg syns nu filmen er kanon....
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

jeg tror måske jeg skal se den i aften med min faste bio ven hehe, vi så Der Untergang sidst, så nu trænger vi sku til at grine lidt, Get shorty var i hvertfald fed.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Kram 19 år siden

Helt fin film, ikke noget fantastisk specielt, eller fænomonalt skuespil for den sags skyld, men den har lidt af det hele.

Kan anbefales :)

Desuden er Christina Milian så f****** lækker!
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#6 Tylerdurden 19 år siden

Nøj hvor var den ringe! Har lige været i bio og se den og jeg havde ikke nogen forvntinger eller rettere, jeg så hvad jeg forventede. Det er en tynd, tynd kop thé. En "popfilm" der lever på at fylde sig med film og musikreferencer og kendte der er med i cameos og så på at prøve at være lige så cool som Pulp Fiction, men det er den bare ikke. Den når den ikke engang til sokkeholderne! Det er en skamplet på alle der er med i filmens CV. FØJ!!!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#7 filmz-skm_ 18 år siden

Griner film
" One above them all, one to rule them all, I! "
Gravatar

#8 filmz-skm_ 18 år siden

Tylerdurden træk da det buttplug ud, du blir da så ophidset af den
" One above them all, one to rule them all, I! "
Gravatar

#9 Tylerdurden 18 år siden

#8 Ahhhhh tak! Det hjalp! Men filmen er stadig ligeså så dårlig.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#10 mini_jette 18 år siden

Fuck, den er syg... Jeg er ret overbevist om at det er den DÅRLIGSTE film med Travilta jeg nogensinde har set....
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

Skriv ny kommentar: