“Bee Movie – Det store honningkomplot” er en festlig og charmerende animationsfilm, der ville have scoret fem stjerner, hvis det ikke havde været for en rodet slutning og et blot beskedent antal virkelig gode vitser. Den flotte familiefilm ser fabelagtigt ud på dvd, og de medfølgende lydspor er næsten lige så imponerende som skivens transfer. Ekstramaterialet henvender sig hovedsageligt til de mindste, men hvis man har børn i husstanden eller er frisk på lidt letbenet underholdning med fart over feltet, er det bestemt værd at overveje at tilføje denne dvd til samlingen.
#1 filmz-stente 16 år siden
#2 filmz-Cerebrum 16 år siden
#3 filmz-vassago 16 år siden
Jeg synes også den er sjov, men havde håbet på lidt mere sarkasme og underspillet humor - men er glad for at den er så atypisk sammenlignet med andre animationsfilm.
#4 moulder666 16 år siden
Her er jeg, som et par gange før, rørende uenig!
"manuskriptet mønstrer ikke én eneste infantil plathed og er især derfor mere fornøjelig at overvære end barnligt bras som "Madagascar"
Jeg vil ti gange hellere se Madagascar og dens gakkede indfald og sorte humor - "What's that noise? - Oh, it's me again." end den her gang metervare der kommer fra Seinfeld. De ordspil og "finurligheder" de kommer op med i løbet af filmen virker som om de skulle have været underfundige og humoristiske, men det var virkelig få gange, at jeg trak på smilebåndet!
#5 filmz-vassago 16 år siden
#6 moulder666 16 år siden
Bee Movie...Well, det var jo bare endnu en "Antz" hvor een bi tør stå frem fra mængden og være ekstraordinær osv osv...og derudover må jeg så indrømme, at jeg ikke morede mig over alle de underfundige sammenligninger mellem menneske- og bisamfund og alle samtalerne mellem ham bien og kvindemennesket...det var bare for tørt til min smag.
#7 wimmie 16 år siden
Og jeg synes nu Madagascar var ok, hehe...ikke fantastisk men i forhold til The Wild var den et mesterværk.
#8 filmz-Narniabæver 16 år siden
#9 filmz-Randy Savage 16 år siden
#10 filmz-Morta 16 år siden