“Biler 2” racer over lærredet i et hæsblæsende og livligt tempo. Lyden af motorer brager ud af højttalerne, og 3D-grafikken glider ubesværet ned. Flot og dyrt ser det ud, men bag facaden truer en overlæsset og skizofren historie med at springe læk – som den grinagtige Yugos notorisk uholdbare motor. John Lasseter er længere væk end nogensinde fra den faktiske dybsindighed, han med “Toy Story” gjorde til Pixars varemærke. Den flig af ægte nostalgi, der gjorde, at “Biler” kunne charmere bare en smule, er fordampet i denne to’er. “Biler 2” overlever med nød og næppe på dampene.
#1 Morpheus 13 år siden
Kan slet ikke vente med at se den i morgen! På originalsproget selvfølgelig.
#2 Knuden 13 år siden
#3 Batsy 13 år siden
men skal se den imorgen på Islandsk, sammen med min søster og kusine
#4 region 2 killer 13 år siden
1. Toy Story 2
2. Up
3. Wall-E
4. The Incredibles
5. Finding Nemo
6. Ratatouille
7. Toy Story
8. Cars
9. Toy Story 3
10. A Bug's Life
11. Monsters, Inc.
12. Cars 2
#5 Calliss 13 år siden
#6 DrHouseDK 13 år siden
Detaljerigdommen er ufattelig, den første 3D-film jeg har set der ikke irriterer mine øjne eller giver hovedpine, og der er så mange små facts omkring biler deri - der har hold i virkeligheden! - at den er en fryd at se hvis man er bilfanatiker. Man genkender bl.a. - endda i baggrunden - en BMW 2002, en Fiat Grande Punto, en Peugeot 207 og jeg kunne blive ved. Det er skønt at man konstant er optaget af at opdage nye ting!
Der går ikke langt mellem de kæmpe grin - undertegnede sad med tårer i øjnene indtil flere gange undervejs som følge af kæmpe latter.
Jeg kan klart anbefale filmen! Selvom jeg er en halvvoksen mand på 25 somre, nyder jeg filmen, det samme gjorde mine jævnaldrende medgængere. Thumbs up til PIXAR, den første film fik skrækkelige anmeldelser for biografoplevelsen, den anden får også på puklen - og endnu engang viser det sig at en film der modtager dårlig kritik, er helt fantastisk og virkelig hver en øre værd.
#7 Batsy 13 år siden
Jeg var underholdt, jovist det ikke den bedste pixar men den er bedre end den første, og elskede introen til den film, det var fanme en true tribute til bond bare med en sej britisk bil
4-5/6
#8 Lord Beef Jerky 13 år siden
#9 elwood 13 år siden
John Lasseter viser sin Hawaii skjorte samling frem, Gi-jones you have a long way.
Oh and note the date.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 MOVIE1000 13 år siden