“Biler” er bestemt en film hvor både store og små kan være med. De mindre vil glæde sig over bilernes påfund, mens de voksne kan læne sig tilbage og nyde suset. “Biler” er fortælleglæde, oprigtighed og visuel overlegenhed, der betager så det gør noget.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Cheops 17 år siden

Synes det er en superfed film! Ikke den bedste animationsfilm til dato, men absolut værd at se! Synes måske den var lidt længe om at komme rigtigt igang, men den får absolut hentet det forsømte i den sidste halvdel!

Hylende sjov, klasseanimationer, og gennemførte karakterer! Hvis du er til animationsfilm, skal den ses!
www.cltravel.dk
Gravatar

#12 dome 17 år siden

Så den i går.

Der hvor de vælter "køer" er simpelthen så genialt fundet på. Hele biografen lå flade af grin!


Jeg vil give den 5/6, en must-see for folk der kan lide animationsfilm og generelt er til humor.
Yes sirs!
Gravatar

#13 lagoni 17 år siden

#10 - nu bliver jeg nødt til at spørge: hvilken Hannibal? Jeg tænker på ham der den irriterende dansktopsanger, "Den Syngende Hjemmehjælper" mener jeg han kaldte sig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14 chuck 17 år siden

Sig mig er den ikke helt gal med den længde I har sat på filmen?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#15 Michael Andersen 17 år siden

#14 Jo og tak. Det er rettet nu. 96 min. var børneudgaven :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 The Insider 17 år siden

Det var den "ideelle" spillelængde ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#17 filmz-Bummerten 17 år siden

Rigtig god tømmermænds film :D

Har set den 4 gange.
-My name isn't Adam We!
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
Gravatar

#18 filmz-Is 17 år siden

Jahhhh,,,, en rigtig god familie film.
Men ingen tegnefilm kan måle sig med løvernes konge...
Gravatar

#19 akerman 17 år siden

Det var da rart der endelig kom en pixar film som alle ikke er totalt benovede over (minus mig :).

#10
hvordan kan man ikke være til humor ? alle har vel lyst til at grine.. det er så forskelligt hvad der skal til for at man kan det, om det er en børnefilm fra pixar eller napoleon dynamite :-)
Gravatar

#20 davenport 17 år siden

Jeg brød mig ikke om Incretibles.. Hvordan er denne i forhold til?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: