Det en velkendt sag, at det kan være farligt at låne fra andre film uden at bringe sin egen originalitet i spil. Det må instruktøren bag “Bitch Slap” – Rick Jacobson – formentligt sande, for sjældent er et tydeligere eksempel på plagiat set. Filmen har fra start til slut lånt med arme og ben fra film inden for sin genre, i særdeleshed film fra Quentin Tarantinos hånd. Eneste problem er, at Tarantino, som selv låner flittigt, gør det med sin helt egen stil og på sin helt egen facon. Det samme kan ikke påstås om “Bitch Slap” og Rick Jacobson. Uopfindsomt og uinteressant.
#1 evermind 14 år siden
#2 filmz-Bruce 14 år siden
#3 Crash 14 år siden
#4 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#5 bjarke 14 år siden
#6 Bobby Singer 14 år siden
#7 MOVIE1000 14 år siden
Der var en fra min klasse der spurgte mig ad hvilken film jeg kunne anbefale ham, jeg anbefalede ham District 9, så kom der en anden fra min klasse og afbrød, at District 9 var noget af det værste lort han havde set, så anbefalede han Bitch slap, jeg har ikke set den men jeg kan regne ud den må være noget i retning af hjernedød siden han synes det var en af de bedste film han længe havde set, ellers ser han bare ikke så mange film, men filmen får da en chance, når den kommer på tilbud til 20-30 kr i Blockbuster.
#8 amadoR 14 år siden