Der er langt fra den fede, svedende Dennis Nedry i “Jurassic Park” eller den ranglede brillenørd, Boris Grisjenko, fra “Goldeneye” og så til Chris Hemsworths brede kæber, hvide tænder og evne til at tage flere armbøjninger, end der er kodelinjer i “Blackhat”. Hackeren er genfødt. Og det i en gammeldags streetactionfilm med mænd med maskingevær.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lawman 9 år siden

I anmeldelsens portrættering af hvordan hackere typisk ser ud på film, glemmes det vist at også Hugh Jackman har spillet en rimelig jacked up hacker i Swordfish :)
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#1 Der er helt klart undtagelser. Neo fra "The Matrix" ikke mindst, men synes alligevel, at Manns hacker er en ny type, en mere ren machotype, hvis du kan følge mig? :)
Gravatar

#3 Lawman 9 år siden

#2 det skal dog siges at jeg ikke har set filmen endnu - tænkte bare på den rent fysiske fremtoning, hvor de begge er huge!:)
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#3 Oh yeah, Thor vs. Wolverine :D
Gravatar

#5 cain 9 år siden

Dele af den anmeldelse må være skrevet i en ordentlig svampe koger.


Angrebene opleves suspensefuldt, som om jeg var på en computerstrand i ro og fred for så pludseligt at blive skræmt af en intens, snigende støjlyd og knitrende tekniklyder, der gør det som en art Jaws for hackere.


wtf?
Gravatar

#6 Geekalot 9 år siden

tror mere jeg hælder til den anmeldelse jeg læste på EB,
Gravatar

#7 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

Skulle nogen være interesseret, så taler jeg og den tidligere hacker Ulrik la Cour lidt om hackere på film i Radio24syv her: http://www.radio24syv.dk/programmer/ak-24syv/10820...

Skriv ny kommentar: