Jeg fik set "The Final Cut" her til aften og wow.. billedet er virkelig lækkert.
Selvom min favorit altid har været biografudgaven, må jeg sige at denne nye version af filmen, meget nemt kunne gå hen og blive min nye favorit.
Ændringerne i filmen er usynlige og falder helt naturligt ind i resten af universet, så man skulle tro at de var med fra starten.. Lucas, se denne film og lær!
Jeg skal dog lige give denne film et kig eller to mere, før jeg overgiver mig helt, men der hersker ikke tvivl om at "Blade Runner" er et mesterværk.
Ja, der er. Det fremgår ikke af bagsiden, men du kan vælge dansk inde i sprogmenuen på Final Cut og ekstramaterialet. Den disk, der indeholder to originale biografudgaver og director's cut fra 1992 findes dog ikke med danske undertekster - heller ikke her i DK. Der er til gengæld bl.a. engelske.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#51 filmz-Kadann 16 år siden
Selvom min favorit altid har været biografudgaven, må jeg sige at denne nye version af filmen, meget nemt kunne gå hen og blive min nye favorit.
Ændringerne i filmen er usynlige og falder helt naturligt ind i resten af universet, så man skulle tro at de var med fra starten.. Lucas, se denne film og lær!
Jeg skal dog lige give denne film et kig eller to mere, før jeg overgiver mig helt, men der hersker ikke tvivl om at "Blade Runner" er et mesterværk.
#52 Herrguth 16 år siden
Er der nogen der ved om der er danske undertekster på denne:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3512198/Blade-Runne...
#53 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#54 Herrguth 16 år siden
#55 Lethal Injection 15 år siden
Im dying to get my hands on that one! :P
#56 lagoni 15 år siden
http://www.amazon.com/Blade-Runner-Blu-ray-Joanna-...
#57 Lethal Injection 15 år siden
Kan man spille den på en Playstation 3?
#58 filmz-Kadann 15 år siden
Ja, den er regionsfri.
#59 Lethal Injection 15 år siden
#60 Bony 15 år siden
For det første, blu-ray uden E. For det andet, så er det ikke alle blu-rays der er regionsfri. Bare lige for god ordens skyld.