At tænke over sin egen eksistens, imens Harrison Ford jagter en arisk action-replikant i form af Rutger Hauer, er en af de største filmfornøjelser, jeg igen har haft. Eller måske er det første gang, jeg har set den? Hvordan har jeg fået mine erindringer om den? Hvad ville René Descartes have svaret til det? Jeg ved dog, at “Blade Runner” findes, og derfor gider jeg tænke på, skrive om og se film til den dag, mine minder hører op.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Geekalot 9 år siden

Også træt af den ikke kommer i nærheden, absolut en must se film.
Gravatar

#12 Morpheus 9 år siden

Geekalot (11) skrev:
Også træt af den ikke kommer i nærheden, absolut en must se film.

Så tidligere i dag på Facebook, at den kommer i flere biografer landet over, på torsdag :) Måske pga den store efterspørgsel.
Gravatar

#13 Geekalot 9 år siden

nice :)
Gravatar

#14 Nagash 9 år siden

#12 - Jeps, den kommer i hvert fald i Hillerød nu. Jeg har lige bestilt billet til fredag. Glæder mig som sindssyg til at gense den igen. Hiver også min kæreste med til lidt filmisk opdragelse. Staklen har aldrig set den før :)
Gravatar

#15 Morpheus 9 år siden

Nagash (14) skrev:
#12 - Jeps, den kommer i hvert fald i Hillerød nu. Jeg har lige bestilt billet til fredag. Glæder mig som sindssyg til at gense den igen. Hiver også min kæreste med til lidt filmisk opdragelse. Staklen har aldrig set den før :)

Jeg har faktisk heller ikke set den, så jeg glæder mig så meget til at skulle se den i aften!
Gravatar

#16 sluppermand 9 år siden

Blade Runner er måske den bedste film der nogensinde er lavet. Stor, stor filmkunst. Jeg har set filmen et utal af gange og hver gang føles den ny. Det var en fantastisk oplevelse at se den på det store lærred i Imperial (selvom lyden var lidt off indimellem). En oplevelse man absolut ikke må snyde sig selv for.
Gravatar

#17 Geekalot 9 år siden

#16 vil næsten give dig ret :) tror bare der er mange der ikke har set den, på grund af deres alder.
Gravatar

#18 omega2oo5 9 år siden

Jeg havde egentlig opgivet at de den, men kan se at den pludselig er kommet på den lokale biografs program fra imorgen! Glæder mig helt vildt :D
Gravatar

#19 Nagash 9 år siden

Morpheus (15) skrev:
Jeg har faktisk heller ikke set den, så jeg glæder mig så meget til at skulle se den i aften!

Du har dælme noget at se frem til :)
Gravatar

#20 Geekalot 9 år siden

Kom det svære i her i nærheden :/

Skriv ny kommentar: