“Blade: Trinity” er i sig selv en svag film. Ekstramaterialet er fyldestgørende, men på grænsen til at være for meget, så det er svært at holde interessen fanget. På den tekniske side er der dog ikke noget at kritisere, for den er intet mindre end perfekt. Kan man lide filmen, er denne udgivelse et sikkert køb.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-johnkimble 19 år siden

Vil nok give 3 stjerner også, ikke den bedste af Blade filmene.
Gravatar

#22 filmz-Exitium 19 år siden

jeg elsker blade, men jeg synes de to "rookies" ødelægger det lidt, mest når sitcom freaken, kommer med sine halv dårlige kommentare, jeg mener Blade skal stå alene, som han plejer, jeg siger ikke den nye er dårlig, men den har ridser på lakken!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#23 filmz-danjou 19 år siden

Synes at Bladekonceptet bliver værre og værre. Lidt samme udvikling som vi har set i Batmangenren, hvor den første film var i topklasse, men efterfølgerne kørte Batman ud i en latterlig børnevenlig familiekomediefilm. Derfor har man været nød til at genstarte Batman i den kommende film. Det samme er ved at ske med Blade, hvor vi i toeren ser lys som løber om hjørner og i denne sidste film ser en kvindlig helt med en ostehøvl.
Gravatar

#24 Lethal Injection 19 år siden

synes alle Blade-filmene er platte.
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#25 filmz-mcclane 17 år siden

synes at blade trinity var ok ik et mesterværk men god alligevel 4 stjerner fra mig af..

Skriv ny kommentar: