Hvor der bliver skabt en god komisk kemi i forholdet mellem Ferrell og Heder, er det desværre sværere at finde noget positivt at sige om resten af filmen, særligt dens plot. Det er sjældent noget godt tegn, når mere end to manusforfattere akkrediteres på en film, og “Blades of Glory” har fem. Et antal, der bliver mere end matchet af rækken af løse ender og forladte setups igennem filmen, såsom en barsk og ambitiøs far, en sindsforstyrret og morderisk fan, samt en pudsig hårbørste.

En kærlighedshistorie forsøges også smidt ind for god ordens skyld, men her er kemien så pinefuldt fraværende, at det ikke engang er ufrivilligt morsomt at se på. Selvom konkurrenceelementet mellem de to hovedroller allerede fylder størstedelen af filmen, ender man med at ønske, at den gjorde det endnu mere, så man kunne slippe for de svagere sideplots.

Når det er sagt, formår “Blades of Glory” stadig at levere en jævnt fordelt dosis af oneliners igennem filmens spilletid, så man aldrig helt falder hen i kedsomhed. Men er man ikke fan af Ferrells unikke talent udi leveringen af guddommeligt tåbelige bemærkninger, vil denne film formodentlig ikke rykke ved ens indtryk af komikeren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-jeknud1 16 år siden

Ser gylden ud... i stil med Zoolander og alle de andre klassekomedier fra the Frat Pack
Gravatar

#2 colaholic 16 år siden

Tjek lige ask a ninja interviewet med Will Ferrell og John Heder ;)


Gravatar

#3 filmz-Bobojensen 16 år siden

Den er rigtig griner! Will Ferrell er for nice:) 4/6
Gravatar

#4 filmz-PerKrogh 16 år siden

den var da ok
Gravatar

#5 The Insider 16 år siden

Og apropos Ferrell... årets sjoveste klip? :-)

http://funnyordie.com/v1/view_video.php?viewkey=3e...
War. War never changes.
Gravatar

#6 Skobbolop 16 år siden

heldigt at jeg er fan af Ferrells unikke talent udi leveringen af guddommeligt tåbelige bemærkninger :D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#7 colaholic 16 år siden

#5
LOL!
Det er godt nok det sjoveste jeg har set i lang tid :-)
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#5 OMG! det er jo genialt, jeg er færdig af grin, damm hvo'en har de lige fået den yndige dame til at sige disse pæne ord.

Hmm this gives me an idea... Deadwood with Babies, en baby Al Swearengen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 squee 16 år siden

#5

Haha, en typisk Will Ferrell scene!
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#10 duuk74 16 år siden

Ja ok. Så var den desværre ikke sjovere. For meget standard formular, men der var dog en håndfuld scener der fik mig til at grine. 6/10
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: