“Blades of Glory” er langt fra nogen skelsættende komedie, men tilhængere af filmens medvirkende vil garanteret more sig kosteligt i perioder. Ikke overraskende er HD-DVD’ens AV-præsentation bedre end dvd’ens. Ligesom filmen er ekstramaterialet lidt af en blandet godtepose, men fans vil garanteret finde meget at grine af i udgivelsens adskillige dokumentarer, selvom de desværre kun varer forholdsvis få minutter tilsammen. For dem, der normalt er til Will Ferrells særprægede, komiske udskejelser, er filmen et must. Folk, som bare er på udkig efter et godt grin, bør i det mindste overveje at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skobbolop 16 år siden

en af ferrells bedste komedier efter min mening.. ligesom Ron Burgundy er Chazz Michael Michaels som skræddersyet til ham..

men er enig med anmelderen.. det er Ferrell der holder filmen oppe.. men det er nu også fint for mig :D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 Kram 16 år siden

Uden tvivl det er Ferell som holder filmen oppe, rollen er som nævnt oven over skræddersyet til den kære Will.

Har personligt set DVD'en igennem flere gange, og den er lige sjov hver gang, en god film at hive frem hvis man skal have sig nogle billige grin :).

Mere er der dog ikke i det, og super kvalitets komedie er det nu heller ikke, vi snakker ikke Old School - men er man fan af Ferell, eller gode komedier hvor hjernen skal slås fra, så er det absolut en DVD man bør eje. Der til skal det nævnes at filmen er langt bedre end Talladega Nights, som jeg personligt ikke var så vild med.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

Skriv ny kommentar: