For nok kan “Boogeyman” sin gyser-metier på fingrene og Barry Watson som Tim gør da et hæderligt forsøg på at se skræmt ud, men det opvejer desværre ikke for den ærgrelse man som publikum sidder med over en fjollet og flad historie, der måske bare skulle være blevet hjemme på børneværelset. Der ville den med rette have givet svedige håndflader.
#11 filmz-sanjo 19 år siden
#12 filmz-yoshimura 19 år siden
Jeg synes, den er håbløst uoriginal, plottet er elendigt, og historien mangler fuldstændig en motivation, der kan retfærdiggøre, at man laver en spillefilm ud af den. Skuespillet er måske ikke så slemt, men det alene kan ikke udligne alle de alvorlige minuser, denne film lider under.
#13 ks 19 år siden
#14 filmz-kattetøz 19 år siden
#15 filmz-yoshimura 19 år siden
#16 Yoda 19 år siden
Ja, det er en god titel - det bedste ved filmen.
#17 dfms 19 år siden
#18 filmz-vassago 19 år siden
#19 filmz-da monstar 19 år siden
som tidligere nævnt er det svært at se nogle gode amerikanske gysere på markedet som i det mindste ikke har lidt stjåldne ting fra Asien. så vend Øjet imod Asien og hent nogle flere film hjem derfra.
dog vil jeg sige at jeg for lidt tid siden så en god amerikansk gyser. "Shallow Grounds" den har en alternativ historie må man sige. masser af blod uden at satse på det som skræmmeeffekterner som de fleste amerikanske film nu gør.
en anden Engelsk gyserfilm "creep" er også værd at kigge på bare en enkelt gang. den er hen af utroværdig da skurken er et eksperiment vokset op i kloakken og ligner lidt en splejs, alligevel holder til at blive søndertævet og stadig være hurtigere end heltinden.
Men jeg tror at mennesker leder efter forskellige ting som de holder af når de ser en gyser. og får de ikke en vis skræmme følelse er filmen ikke det værd.