Filmens titel siger det hele: “The Bourne Supremacy” er ganske enkelt overlegen i forhold til både seriens andre kapitler og alle sine andre genrefæller. Nøjagtig ligesom thrillerens ikoniske hovedperson er selve filmen overordentlig kløgtig, uforudsigelig og temperamentsfuld. “The Bourne Supremacy” ser fantastisk ud i HD og lyder endnu bedre, og både kvaliteten og kvantiteten af ekstramaterialet er stor. Uundværlig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lethal Injection 14 år siden

Jeg fuldstændig 100% enig med Insider her! Bourne Supremacy er den bedste action film udover Die Hard :D Jeg glæder mig fandme meget til at få den på Blu Ray efter den her anmeldelse!
Supremacy har også æren af at inkludere den bedste biljagt i filmhistorien efter min mening (Bim Bam Smash is so fucking awesome)
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#2 Ericmase 14 år siden

Utrolig anmeldelse! Jeg er fuldstænsdig enig med Insider! Filmen er bedre end James Bond, John McClane og Ethan Hunt! Biljagten er fuldstændig vanvittig! Filmen er fantastisk! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 elwood 14 år siden

Billede 1
Nej! jeg er ikke Marky Mark, og hold så op med og be mig om The Good Vibrations!

Billede 2
Efter de her film trænger jeg til noget mere udfordrene, noget med Biler, Svedige Mænd i fangedragter, Eksplosioner, og våben

Billede 3
Julia efter at Matt har spurgt hende om de ikke sku lave en The Prince & Me 2

Billede 4
Så så rolig mand, jeg vil jo bare låne sportssektionen

Billede 5
Matt Damon har glemt nøglerne til sin lejlighed
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 database 14 år siden

#3 De bliver da også bare bedre og bedre :D
Gravatar

#5 sluppermand 14 år siden

Fuldstændig blændende film. Helt enig i anmeldelsen. Ikke siden French Connection har en actionfilm været så nedæmpet og medrivende på samme tid.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: