Unge, danske drengerøve med interesse for selv at lave film vil garanteret more sig over “Brutal Incasso”. Filmen er én lang, utrættelig strøm af velkendte konventioner. Her er ikke megen nytænkning eller filmisk raffinement, men hvis filmens bagmænd kan få lidt mere styr på deres respektive arbejdsopgaver og samtidigt skrabe flere penge i kassen, kan de måske nok tilegne sig en bedre plads på den danske filmscene. Udgivelsens transfer er skuffende, mens lydsporet er okay. Ekstramaterialet er overraskende fyldigt, så hvis man er til (eller har lyst til at lave) den her slags film, så er 100 kroner et overkommeligt beløb at betale for at tilfredsstille sin nysgerrighed.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 davenport 17 år siden

Jeg tror ikke det er ham, det er nok en medarbejder. Men hvis du stiler den til ham, tror jeg da nok de FWer den.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 gi-jones 17 år siden

Tak. Jeg prøver om det er noget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 blahblah 17 år siden

Er der andet I har gi-jones? Crew eller noget?
Gravatar

#14 gi-jones 17 år siden

Om der er andet vi har? Det bliver du vist nød til at uddybe :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 dyg 17 år siden

Han mener vel om der er andet i har "brug for" :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 gi-jones 17 år siden

Ja, det er jo spørgsmålet :)

Men ja, vi får helt sikkert brug for en masse folk, men det er lidt tidligt at udtale sig om endnu. Men hvis du (polt) eller andre er interesserede i at være med, og mener at I har noget at byde på så skriv en PM til mig. Så snakker vi om det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Jeg sytes det er flot at en haandfuld amatoerer (ikke ment negativt !) baade faar lov til at sende sin film ud paa dels det store laered, men ogsaa paa dvd. Jeg oensker dem held og lykke med salget, saa der kan blive raad til at arbejde videre paa en eller anden led, saa den dvd skal bestemt hjem i samlingen og bl.a. bruges naar jeg er ude at undervise, som bevis for at det sagtes kan lade sig goere - Great job folks >:o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: