Unge, danske drengerøve med interesse for selv at lave film vil garanteret more sig over “Brutal Incasso”. Filmen er én lang, utrættelig strøm af velkendte konventioner. Her er ikke megen nytænkning eller filmisk raffinement, men hvis filmens bagmænd kan få lidt mere styr på deres respektive arbejdsopgaver og samtidigt skrabe flere penge i kassen, kan de måske nok tilegne sig en bedre plads på den danske filmscene. Udgivelsens transfer er skuffende, mens lydsporet er okay. Ekstramaterialet er overraskende fyldigt, så hvis man er til (eller har lyst til at lave) den her slags film, så er 100 kroner et overkommeligt beløb at betale for at tilfredsstille sin nysgerrighed.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 blahblah 17 år siden

Har købt denne film, og jeg har ikke fortrudt det. Det var et projekt jeg genre ville støtte, og filmen var sådan set også ok. Helt klart en I Kina Spiser de Hunde kopi, og de prøver ikke at gemme det.
Der var et par enkelte scener jeg synes var ret fede, og ellers var filmen ok.
Hvis jeg var gået i biografen var jeg nok blevet skuffet, men det var sgu cool nok. Godt lavet drenge, jeg synes det er fedt.
Gravatar

#2 kasper0204 17 år siden

Jeg tror altså også jeg køber denne film! Og det er ikke på grund af selve film, da det ikke er den type jeg plejer at købe, men jeg gør det kun for at støtte hele projektet...

Synes det er fedt i er nået så langt, og jeg laver selv film, så måske jeg kan få noget inspiration :)
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

På vejne af Brutal Incasso holdet kan jeg kun sige Tak for ordene, jeg må igen tilstå da jeg gik med på det her, havde jeg aldrig troet det ville komme så vidt her (venter stadig på Gi-jones tropper op i God aften Danmark, så er den hel hjemme, hvis han gør det hehe)

Glæder mig allerede til næste projekt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 blahblah 17 år siden

Gør jeg også.

Bedste scene var klart "Grilfest, det lyder sgu da hyggeligt", var rigtig god dansk humor der virkelig passede med den type film, der lykkedes det hele sgu.
Og det hvor båndet bliver vendt i ghettoblasteren der var også fedt.

Nu vil jeg ikke fornærme nogen, men hvem var der der spillede LC, for det var godt nok lidt, øhm, hakket? :P
Gravatar

#5 elwood 17 år siden

#4

Allan Hotchkiss

Min farvorit er fraklippene inde fra "baren" af i starten, hvor man bliver forstyrret af alle lydene fra diverse spille maskiner, det fandt jeg ret morsomt, og især når skuespillerne ikke kunne koncentrer sig på grund af det.

Farvorit scene fra filmen er med
Lalle da han løber i dækning fra skurkenes skud, fantastisk lille scene
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 davenport 17 år siden

Så kom i også på Filmz, drenge :)
Og Insider var nogenlunde nådig ved jer også.
Hvad er næste projekt så?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 elwood 17 år siden

En ny film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 gi-jones 17 år siden

#6: Næste projekt er et mordmysterie. Og hvis du kender nogen der ejer et slot så siger du bare til (for det giver lidt problemer).

Og mange tak til Insider for en fin anmeldelse i øvrigt. Det er ret syret langt og længe at sidde og læse anmeldelser af en film som der er mere end to år siden vi optog.

Til de teknisk interesserede kan jeg indskyde at den lidt hærgede billedkvalitet primært hænger sammen med det kamera vi optog på, der var et XL1, og som allerede var aldrende for 2 år siden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 davenport 17 år siden

Mht. slotte:
Jeg tror i har en god chance v. Egeskov på Fyn. Greven er lidt af et legebarn, og ville kunne se potentialet i at blive promoveret på film.
Kontakt Greve Michael Ahlefeldt-Laurvig-Bille på [email protected]

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 gi-jones 17 år siden

Det vil jeg gøre. Ved du om det er ham selv man får fat på den vej? Ellers er det måske bedre at ringe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: