Et bokssæt som ingen bør snyde sig for at se og mange burde købe hurtigst muligt til samlingen. Det er stemningsfuld underholdning på højeste plan, som man får svært ved at lægge fra sig, når man først er gået i gang. Gensynsværdien for serien er meget høj.
#11 bobber 19 år siden
"Svær at leve op til," skriver du. Det nærmer sig vist umuligt.
Lige meget hvad så lyder Carnivàle som noget jeg skal se nærmere på - bare det at den har HBO stemplet gør jo at man bliver interesseret.
#12 filmz-Bruce 19 år siden
#13 filmz-lbw 19 år siden
#14 JannikAnd 19 år siden
#15 filmz-Kadann 19 år siden
http://koreandvds.com/dvddetail.html?id=27680
#16 Yoda 19 år siden
#17 filmz-sanjo 19 år siden
Ja det var sgu billigt. Men så kommer der garanteret også told :(
#18 JannikAnd 19 år siden
Hvad med lige at rykke den en tand til venstre over i "Ordered"? :)
#19 *Iceman 19 år siden
link
Så er den ihvertfald bestilt :)
#20 ks 18 år siden
Jeg har endelig fået serien. Ja, da jeg først kom igen tog det kun 2 dage at se hele første sæson. Jeg tror det grænser til en af bedste tv-serier jeg nogensinde har set, simpelthen utroligt. Hver enkelte afsnit har simpelthen så højt et niveau, karakterne er allesammen komplekse, interessante og spændende. Bedste af alt er måden, hvorpå den behandler de religiøse undertoner. Disse "religiøse" serier og film har en tendens til at prædike sin religiøsitet over på en, men med Carnivalé er det slet intet problem.
Jeg synes egentlig det er en svær serie at beskrive til folk, der endnu ikke har set den. Men tillad mig at slå med hammeren, folkens - FÅ SET DEN SERIE NU!