“Closer” fremstiller ægte følelser, ægte lidenskab, og viser, at der i kærlighedens navn hverken findes good guys eller bad guys. Man skal nok være en smule kynisk for at nyde filmens dystre fremstilling af kærlighedens lunefuldhed, men det er uden tvivl den bedste og mest vedkommende film om kærlighed siden “Evigt solskin i et pletfrit sind”. Nichols har takket være et enestående manuskript og fire uforglemmelige skuespilpræstationer skabt et lille mesterværk, der spidder ens hjerte som en skarpsleben og sylespids amor-pil!
#21 Verbal 20 år siden
#22 lassep 20 år siden
#23 caks 20 år siden
#20, der køre en glimrende tråd inde på imdb om dette, specielt dette indlæg forklare det glimrende (det svare ihvertfald overens med den opfattelse jeg havde af det:
http://imdb.com/title/tt0376541/board/nest/1499668...
intro og outro scenen er helt utrolig, jeg kunne seriøst have set en hel film med mennesker gå i slowmotion :weird: the blowers daughter højner scenerne for vildt.
5/6
#24 MadMartigan 20 år siden
#25 filmz-vassago 20 år siden
Jeg håber ikke at "Aviator" vinder noget som helst når den er i konkurrence med film som denne og ikke mindst "Million Dollar Baby".
#26 Verbal 20 år siden
#27 filmz-Angel Eyes 20 år siden
#28 caks 20 år siden
det var sådan set ikke hvorfor hun holder op med at elske ham min post var om, men kun løgnen om hendes navn...
det virkede måske lidt uklart ud fra min post i #20?
#26, fint nok. jeg er ikke ude på at modbevise nogens smag eller overbevise dem at jeg har ret. hader rabiate fans der ikke kan acceptere kritik af deres idol. syntes bare det med tidsskiftende ikke er noget at hænge sig i :)
ps. jeg har lidt problemer med mit tastatur, derfor de manglende y'er en gang i mellem :(
#29 Verbal 20 år siden
Når det er sagt, vil jeg gerne lægge vægt på, at det med tidskiftene er mit mindste problem med den film.
#30 Morbid 20 år siden
Anmeldelse kommer :)