“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.
“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Bruce 19 år siden
Den første time blev der langsomt bygget op på historien og man fik gode gys, samtidig med en god historie blev bygget op omkring engle, dæmoner, himmel og helvede. Selvom helvede kun blev visualiseret kort, var det dog overmåde interessant skildret. Er også mere til det lidt skjulte og brug af fantasi istedet for for meget udpensling - her refererer jeg til filmen og ikke seksuelle præferencer ;)
Rachel Weiz gør det fint, hun har altid set godt ud :)
Da filmen begynder at tage fart de sidste 30 minutter, er det dog som om noget af gassen går af ballonen. Selvom historien ikke bliver dårlig, synes jeg ikke den holder samme niveau.
Anyway. Billetten var ikke spildt. Det var god underholdning og en god historie, selvom jeg personligt havde foretrukket, at Constantine havde
Jeg ser frem til en 2'er, men Hellboy er stadig mit foretrukne valg :)
Film 7/10
#32 DarkLight 19 år siden
#33 filmz-Bruce 19 år siden
#34 evermind 19 år siden
Der synes jeg så, Peter Stormare er en fed Lucifer!
#35 evermind 19 år siden
#36 filmz-Harry 19 år siden
Hvis jeg skulle se en film i samme genre ville det helt klart blive End of Days, den er faktisk noget mere spændende. Og hvis man sammenligner med skuespillerniveauet, må man da også sige det er højere der! Arnold formår jo ligefrem at spille bedre end Keanu!
#37 Yoda 19 år siden
Ja, jeg kan kun give dig ret.
#38 evermind 19 år siden
Der syntes jeg så til gengæld, at End of Days var noget af en skuffelse. Historien, humoren, figurerne og effekterne fungerer da alle bedre i Constantine. Og nu er det længe siden, jeg så End of Days, men er temmelig sikker på, at jeg også fandt skuespillerpræstationerne bedre i Constantine.
#39 El vez 19 år siden
#40 JannikAnd 19 år siden