“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 danschier.dk 19 år siden

#24 Det med reklamerne: Det kan jo også være fordi Apple er kvalitet for alle pengene! ;-)
Gravatar

#82 filmz-wetfox 19 år siden

Hvor mange re-seere har vi herinde? tror fakkertaal jeg skal ind og se den igen, måske ik 80-kr.s billet denne gang
Gravatar

#83 dolphinfriendly 19 år siden

#64 Jeps - det sætter jeg også pengene på.

Gravatar

#84 filmz-MachineGod 19 år siden

Var inde og se den igår og var meget begejstret. Ok, jeg har altid haft en stor interesse for tegneserier og Hellblaser er en af mine favoritter. Der bliver taget nogle store friheder i forhold til tegneserien, men i guder hvor jeg nød den film. Den gode stemning, de flotte effekter, de (overraskende) gode skuespillere. I det hele taget var det en meget helstøbt film. Men hvor er det trist at se at vores helt ikke er mere mand end os andre, hvad sker der når han møder den skønne kvinde? Jamen han svarer jo ikke engang igen, skuffende :)
Skal helt klart købes på dvd, og som sagt før i denne tråd, selvfølgelig er djævlen svensker (Og han er skidegod til det)

5 ud af 6 herfra, men det skal siges at hvis man ikke kan relatere til tegneseieverdener, så ville den nok have fået en 3-4 stykker. Og kom så med den 2er, og en special edition udvidet directors cut med manglende scener og flottere effekter dvd. Please.
_____MachineGod______
__Stopping the pain__

#85 19 år siden

Jeg kan godt lige tegeserie-filmatiseringer. Jeg kender ikke Hellblazer-serien, men jeg har på den anden side ej heller læst et eksemplar af X-Men, hvor filmatiseringerne begge er gode. Og jeg synes som tidl. nævnt, at Constantine var en jævn stinker.
Gravatar

#86 Vestas 19 år siden

Jeg var inde og se den i går og vil da også gerne give den 8/10, for den var godt nok en del bedre end forventet. Tilda Swinton, Peter Stormare og Djimon Hounsou spiller fremragende.

Men så havde jeg selvfølgelig ikke lige husket at blive til efter rulleteksterne, så er der ikke lige nogen der kan give et spoilerresume af, hvad der sker i den scene, der kommer der?

PS: Jeg har altid vidst at ham sangeren fra Bush kom nede fra helvedet...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#87 chuck 19 år siden

Vi ser Constantine besøge Chaz' grav, og vi får en forklaring på Chaz' skæbne. Han er blevet til en engel!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#88 Vestas 19 år siden

OK. Tak for det!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#89 Fable 19 år siden

4/6

Jeg synes historien roder sig ud i noget lidt for stort, og man bliver bare kastet ud i det med det samme. Jeg savner lidt forhistorie. Filmen trækkes dog op af de udmærkede skuespils-præstationer.

Skriv ny kommentar: