“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.
“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.
Skriv ny kommentar:
#81 danschier.dk 19 år siden
#82 filmz-wetfox 19 år siden
#83 dolphinfriendly 19 år siden
#84 filmz-MachineGod 19 år siden
Skal helt klart købes på dvd, og som sagt før i denne tråd, selvfølgelig er djævlen svensker (Og han er skidegod til det)
5 ud af 6 herfra, men det skal siges at hvis man ikke kan relatere til tegneseieverdener, så ville den nok have fået en 3-4 stykker. Og kom så med den 2er, og en special edition udvidet directors cut med manglende scener og flottere effekter dvd. Please.
__Stopping the pain__
#85 19 år siden
#86 Vestas 19 år siden
Men så havde jeg selvfølgelig ikke lige husket at blive til efter rulleteksterne, så er der ikke lige nogen der kan give et spoilerresume af, hvad der sker i den scene, der kommer der?
PS: Jeg har altid vidst at ham sangeren fra Bush kom nede fra helvedet...
#87 chuck 19 år siden
#88 Vestas 19 år siden
#89 Fable 19 år siden
Jeg synes historien roder sig ud i noget lidt for stort, og man bliver bare kastet ud i det med det samme. Jeg savner lidt forhistorie. Filmen trækkes dog op af de udmærkede skuespils-præstationer.