“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 JannikAnd 19 år siden

Tænk dig om en ekstra gang, før du omdøber dig til ære for den største klaphat, boardet (endnu) har set...
Gravatar

#72 filmz-wetfox 19 år siden

Se det på den her måde:
Er han underholdende?
Har han sin egen (specielle) mening?
Fik han jer til at tænke på hvor lækkert det er at have en iq over 80?
Det stod Thomas for.. Og ved nærmere eftertanke vil jeg omdøbe mig til fan,
jeg kan slet ikke gå i hans fodspor
Gravatar

#73 JannikAnd 19 år siden

Bevares, knægten var underholdende. Men jeg vil nok kategorisere ham som værende stækt beslægtet med Gollum; til dels sjov, men oftest irriterende og uforskammet. Yderligere havde jeg en tendes til at have medfølelse med det arme kid...
Gravatar

#74 filmz-wetfox 19 år siden

Irriterende har det med at følge med i retail versionen af underholdende... Og vi er jo alle uforskammede, han var bar lidt mere...
Omhyggelig, skal vi sige det så'n..
Gravatar

#75 filmz-sanjo 19 år siden

Kan i ikke oprette en anden tråd om thomas84 og alt det andet. Synes halvdelen af svarene til constantine har været totalt ligegyldige (incl. denne)
"If there is no struggle, there is no progress"

#76 19 år siden

Enig. Med fare for at lyde som et tudefjæs: Skriv noget om film!
Gravatar

#77 filmz-wetfox 19 år siden

Hvem er jeg nu:

Den eneste jeg hører fra jer er negative bemærkninger til en film i ik engang har set!

var det derhen af?
Gravatar

#78 evermind 19 år siden

Hehe, det var helt i thomas' ånd... husker tydeligt, dengang han bad folk om at holde sig til emn...

Nåja, det var Constantine, vi kom fra! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#79 filmz-wetfox 19 år siden

God film...
Gravatar

#80 evermind 19 år siden

Enig dér! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: