Den er ekstremt ujævn og ikke nær så helstøbt som sin forgænger, men “Crank: High Voltage” er et must for fans af den første “Crank” og hovedrolleindehaver Jason Statham, som er ved at etablere sig som et af århundredets mest overbevisende actionstjerner. Dvd’ens AV-præsentation er mere end hæderlig, og ekstramaterialet er udmærket og ganske omfattende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Collateral 14 år siden

Kinky billede der pludselig var i toppen af filmz.dk . Det må jeg sige ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg var godt underholdt af 1'eren, men jeg holdt kun ud i 30 minutter af efterfølgeren, som puha, var ufattelig ringe. Ingen karakter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

Den første film var en middelmådig "stil-over-substans" action-film der desværre ikke fungerede for mig. Jeg har ellers ikke noget mod ordentlige over-the-top film, men Crank var bare ikke sådan en film. Så derfor springer jeg også to'eren over :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 myshkin 14 år siden

Syret film, og rodet, anden halvdel var dog bedst. Synes heller ikke at musiken fungerede. Kun i ganske få scener. Filmen gik ikke endelig af sporet for mig netop fordi den ikke tog sig selv gravalvorligt.

3½ stjerner.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#5 filmz-Megan Fox 14 år siden

Ringe film.....1/6 da man ikke kan give minus.
Gravatar

#6 elwood 14 år siden

Strækker fingrene, knækker nakken okay, lad os se hvad vi kan få ud af det her...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 elwood 14 år siden

Billede 1
Ahh jeg tror sku jeg har fået årsagen til hans sjove accent


Billede 2
Coming soon to a cinema near you...
Midget Madness!


Billede 3
VM i Kvindeløft
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 ajust 14 år siden

Jeg synes den var ualmindelig dårlig. Et rammende ord vil være nok elendig.
Gravatar

#9 Lizard 14 år siden

1'eren var fin nok hjernedød action til en fesen søndag. Men 2'eren er virkelig spild af tid. 1/6.
Gravatar

#10 MOVIE1000 14 år siden

er jeg den eneste der synes at 2eren var mega fed underholdning og bedre end 1eren

Crank 4/6
Crank 2 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: