Således er “Creed” på alle måder totalt ublu i sin nostalgi. Fyldt med referencer og throw-backs til “Rocky”-filmene forsøger den som et spejl at reflektere alle de aspekter, der gjorde at en hel generation også råbte efter Adrian. Jeg råber gerne med (næsten) samme kraft: Adonis!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Silver666 8 år siden

Glæder mig til at se den næste Onsdag :)
Gravatar

#2 akerman 8 år siden

Lidt for mange kritiske spoilers synes jeg... måske er det bare mig, der gør fejl i at læse anmeldelser inden jeg har set filmen (?).
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Hvad gør man hvis man bare ikke kan fordrage Michael B. Jordan ? Men elsker Rocky franchisen..
Gravatar

#4 Driver 8 år siden

#3

Man spørger, hvorfor du ikke kan fordrage Michael B. Jordan?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

Middelmådig skuespiller, så alle hans udtagelser han kom med til ff4, og så at han valgte at tage rollen også. Om han gav en million til fattige ville jeg nok stadig hade ham, så det nok mig der er blændet af mit had til ham i ff4 :)
Gravatar

#6 Driver 8 år siden

#4

Nu er det længe siden, jeg har set den, men i Fruitvale Station er han ikke middelmådig. Jeg kender intet til hans udtalelser i forbindelse med F4. Hvad har han sagt og hvorfor måtte han ikke tage rollen? Fordi han er sort?

Had er sgu et stærkt ord synes jeg, men okay :O
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 Geekalot 8 år siden

#6 bare ikke klare ham :)
Gravatar

#8 patrickjane 8 år siden

Geekalot (7) skrev:
#6 bare ikke klare ham :)


så er valget jo så nemt for dig må man sige... Lad være med at se hans film... Det klarer vi andre for dig så:o)
Gravatar

#9 Geekalot 8 år siden

#8 true :) bare svært når han vælger film jeg er glade for :) hehe
Gravatar

#10 sluppermand 8 år siden

Det eneste jeg har set med Michael B. Jordan er The Wire. Dér gjorde han det til gengæld fremragende, trods hans unge alder. Jeg har aldrig haft et særligt forhold til Rocky filmene, så det er faktisk mere Jordan, der gør at jeg gerne vil se Creed.

Skriv ny kommentar: