“Dante’s Inferno” er afgjort en af de bedste videospilfilmatiseringer til dato. Det siger måske ikke så meget, men dette er altså en både underholdende og vellavet skildring af én mands rejse gennem helvede. BD-udgivelsens transfer og lydspor gør stort indtryk, men det havde været dejligt med mere ekstramateriale. Fans af spillet, japanimation og seriøse animationsfilm i al almindelighed bør afgjort give “Dante’s Inferno” en chance, også selvom den godt måtte have været mindre ensformig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dyg 13 år siden

1996 så vidt jeg husker :) Half-life spillene var fine, men Quake 1 var perfekt :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 elwood 13 år siden

98 mener jeg egentlig nu også det var.

Naa du North and South til Amiga'en det var tider 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 dyg 13 år siden

Edit: AAAH, I mener HL1! Den missede jeg lige. Ja, det skal nok passe, at den er fra 98.

org post:
Altså, nu er jeg Quaker, og jeg husker det store 10års Jubilæum tilbage i 2006 :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Quake_%28video_game%29 skrev:
Quake is a first-person shooter video game that was released by id Software on June 22, 1996.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 evermind 13 år siden

Du er kvæker??? :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 evermind 13 år siden

Bortset fra det, så er Quake sgu et ret fedt spil! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16 chronaden 13 år siden

har været "kvæker" i 10 år :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#17 The Insider 13 år siden

Half-Life drømmer om at være System Shock 2!
War. War never changes.
Gravatar

#18 evermind 13 år siden

#17 You take that back! You take that back NOW!! *græder*

(jeg skal dog erkende, at jeg aldrig har spillet System Shock 2, så når du siger sådan, kunne det da være, at jeg skulle prøve ............ men vi er enige om Fallout 3, kan jeg se på din signatur ... :P)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#19 The Insider 13 år siden

#18, Fallout 3 er det bedste spil jeg har spillet SIDEN System Shock 2 :-) Og giv dig endelig i kast med System Shock 2, som er (og formentlig vil forblive) The Best Game in the History of Mankind!
War. War never changes.
Gravatar

#20 elwood 13 år siden

Deus Ex!

Deus Ex!

Deus Ex!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: