“Dante’s Inferno” er afgjort en af de bedste videospilfilmatiseringer til dato. Det siger måske ikke så meget, men dette er altså en både underholdende og vellavet skildring af én mands rejse gennem helvede. BD-udgivelsens transfer og lydspor gør stort indtryk, men det havde været dejligt med mere ekstramateriale. Fans af spillet, japanimation og seriøse animationsfilm i al almindelighed bør afgjort give “Dante’s Inferno” en chance, også selvom den godt måtte have været mindre ensformig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 13 år siden

Deus Ex drømmer om at være System Shock 2!

(men det er også vældig nice!)
War. War never changes.
Gravatar

#22 elwood 13 år siden

System Shock 2 er lavet af Warren Spectors Apprentice Ken Levine

Så de hænger sammen in a way 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 The Insider 13 år siden

Oh yeah!
War. War never changes.
Gravatar

#24 mar16 13 år siden

er så træt af filmatiseringer af spil.. de lavet af penge-liderlige producenter, og det cirka 99% af hollywood. de gør sig aldrig umage i det fag. bare se Nintendo som har fuckede op hver gang de har prøvet at lave tegnefilm eller film på noget af deres.

men er det helt umuligt at lave en god filmatisering af et spil? vil da sige at "Sonic SatAm" var, taget spillets manglende dybde og historie i betragtning, fremragende.
Gravatar

#25 mar16 13 år siden

nayze (7) skrev:
#4 - Yes, det så jeg godt, men i min verden stoppede produktionen af ordentlige computerspil i 1999. Siden da er der kun udkommet bras, som jeg vælger at ignorere!

har du spillet Heavy Rain, God of War, Half-life 2, Portal, GTA4, God of War2, Heavenly sword, Mass effect, mass effect 2,God of War3, dead rising, dead rising 2, mario galaxy, mario galaxy 2 eller sidder du stadig og spiller Tetris?XD

Skriv ny kommentar: