“Date Night” bringer intet nyt. Den er ikke original, og den er så evigt forudsigelig. Til gengæld er den dygtigt håndværk med rigeligt af veludførte komiske sekvenser til at opveje og tilgive det ligegyldige narrativ. Den traditionelt kedelige biljagt med det obligatoriske afroamerikanske sidekick formår endda at få os til at grine og leve os så meget med, at tidligere tiders salte tårer helt bliver glemt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-jonasgr 14 år siden

Tina Fey og Steve Carell er nok for mig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

What? Fire fucking stjerner for det lort. Kan ikke fatte at de synes at Tina Fey er sjov. Steve er sjov når han får gode replikker så timer han dem godt. Men det er nok også folk der synes "The Proposel" og "X-kærester" er sjove. Sad bare der: "WTF?!?!"
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 DJAS 14 år siden

Har kun set traileren som jeg mener er et stjerneeksempel på dårlig timing og gennemtrampet humor. Så de 4 stjerner kommer også bag på mig.

Men lad os nu se om det kun er traileren der er dårligt klippet og skruet sammen...
Gravatar

#4 MMB 14 år siden

Jeg troede aldrig, jeg skulle sige det, men Nicki52 er spot on.
Gravatar

#5 Crash 14 år siden

Har altid godt kunne lide Steve, nok også derfor jeg en dag kommer til at se den, men 4-stjerner, havde jeg ALDRIG regnet med. Det er jo vel kun godt? :D

Skriv ny kommentar: